Alla inlägg under augusti 2012

Av Emma Lindahl Smith - 12 augusti 2012 22:09

Tja bloggen!

Dagarna på killhult har varit amazing samt dagarna hos Alexandra.

Igår bröt jag ihop en hel del & mådde asdåligt psykiskt.

Som tur var fanns det folk som fånga mig när jag höll på att falla.

Träffade på en kille igår som heter Erik, assnäll & sjukt bra på att kyssas.

Något nytt för mig? Ingen vet.

Jag vet bara att jag saknar Anton, min bästa vän från karlsborg.

Det gör jätteont..

Tänk er själva att ligga & gråta er till sömns för att det gör så ont att sakna någon.

Det gör jag, i drömmar, på dagtid & på kvällarna.

Jag har snart ihop tillräckligt med pengar för att kunna åka till honom & det känns underbart!

Dedikerar denna låten till Anton, för den är verkligen instämmande på hur jag känner.

Puss på dig.<3

 

Av Emma Lindahl Smith - 10 augusti 2012 17:14

Haai bloggen!
Gjort dåliga uppdateringar men nu är jag på g!
Folk klagar på min blogg men de skiter jag fullständigt i!
Igår kom jag till hönan & vi träffa tex conny jojjo & sandra.
Askul!
Sen drog vi till örkelljunga en runda.
Träffade charlie brannebo matteuz emil & nån till.
chill!
Så sov jag hos hönan inatt!
Just nu taggar vi inför killhult & jag bjuder på en bild sen hässleholm ;)
Vi e förjävla söta på den :)
Nu försvinner vi snart ut i skogen så finns på mobilen!
Puss ;*<3

Av Emma Lindahl Smith - 8 augusti 2012 23:38

Bloggar från mobil för första gången, tihi :$
Iallafall, hässleholm var kaos idag!
Resan dit gick bra & så, vi hitta rätt.
Men precis när vi sagt hej till Tim & Emil så kommer nån tjej fram som verka vara deras bästa polare eller något :s
Sen gick vi helt random hem till Tim.
Alexandra & jag kände oss dissade så vi drog iväg i hässleholm.
Hittade ett ica för jag behövde nässpray, men fick jag köpa de? Nej, jag skulle tydligen inte kunna andas för de va 18års gräns -.-'
Vi köpte varsin korv istället :(
Sen slutet var rätt awesome för då fick vi tid själva med Emil & Tim.
Sen drog vi hemmåt till öa för att träffa Pompom & Linus. Sen drog jag hem :p
Nu smsas det med Tim & jag kommer förhoppningsvis inte somna med mobilen i näven (a)
Gonatt världen!<3

Av Emma Lindahl Smith - 8 augusti 2012 10:13

Idag sätter jag & hönan oss på bussen & drar till hässleholms festivalen!

Vi har ingen aning egentligen om vart vi ska ta vägen osv men det kommer nog bli jättebra.

Vi är ju ett bra team tillsammans ;)

Vi kommer säkert träffa på Tim, Emil & alla deras kompisar, kommer bli chill!

Hursomhelst, ser ni mig där så kom fram å hälsa ;)

Nu blir det fix så vi kommer iväg nån gång,

Uppdaterar senare, puss!<3

Av Emma Lindahl Smith - 8 augusti 2012 09:39

Hej bloggen!

Nu är jag så in i helvetes trött på alla påhopp om mig & min energidricka så nu ska jag berätta historian bakom skiten.

Mitt begär efter energidricka började redan när jag gick i 6;e klass. 

Då var det inte BARA energidricka utan man följde ju dom "coola" & blandade dextoron & choklad, socker osvosv i drickan för att bli ännu mer speedad.

På den tiden drack man mellan 3-10 om dagen.

Mitt samlande blev seriöst 2011 då jag utökade från billiga Euroshopper till hustler osv.

Jag köper numera bara de jag inte sett förut, dricker dom & ställer upp burkarna.

Köper jag många på en gång så sparar jag de andra & drickar EN.

Varför ska man slabba i sig alla på en gång?

Jag lärde mig en läxa från när jag drack 1 liter rätt upp & ner, det slutade med hjärtklappning.

Så nu har ni sanningen så lägg av med era jävla påhopp!

Jag är INTE ute efter bråk på denna bloggen.

 

För övrigt har jag 84 st i samlingen.<3

 

Presentation


Emma heter jag, kommer från Örkelljunga Skåne. Är 28 år & jobbar på Perköps åkeri. Här följer ni min resa genom livet.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards