Alla inlägg under januari 2013

Av Emma Lindahl Smith - 31 januari 2013 20:28

HEJ :D

Simmade idag 60 längder som vanligt ^^ Gör det 3/vecka.

Efter det blev det en snabb Corny.

Kvällsmaten bestod av Korv och morötter.

Det var något recept pappa hade fått från farmor & det var helt okej.

När det gäller musiktips vill jag tipsa alla er snåla jävlar (precis som en jag!) om Grooveshark.

Gratis musik, hur mycket du än pallar! Skitbra sida! :)

Så nu bjuder jag på 3 bilder.

Puss!<3

     

Av Emma Lindahl Smith - 30 januari 2013 20:52

Tja BloggeN

Imorgon är första vägningen för denna månaden & jag är supernervös.

Mitt mål är att gå från min startvikt (85kg) till 55 kg.

För att lyckas på ett år måste jag därför gå ner 2,5kg/månad.

Imorgon får jag se om jag lyckats.

Många tror på mig & det tackar jag er för.

Ni ger mig företroende, speciellt min Tim.<3

Nu säger jag gonatt & ger er en bild.

Puss<3

 

Av Emma Lindahl Smith - 30 januari 2013 17:40

Hej alla söta.<3

Skulle gå min 8km långa runda idag men det smög sig rätt hårt :/

Så jag städade istället.

Min påg kommer hit & sover på fredag så här får ju vara lite fint då :)

Håller på att möblera om på mitt rum så här är KAOS just nu :/

Ikväll blir det för övrigt rester från min LCHF köttfärssås & kycklinggryta.

Namnam säger jag bara!

Imorgon är det vägning & det är spännande.

Sen får jag se när jag har tid att berätta om vad LCHF är för de som ej vet det.

Men nu är det mat & sedan sömn.

Kommer ett videoinlägg imorgon.

Puss & här kommer lite bilder.<3

 


K  

 

Av Emma Lindahl Smith - 30 januari 2013 10:08

Vill be om ursäkt för dåliga videoinlägg men jag använder min mobil & filmar i skolan pga vårt internet suger där hemma :)

Av Emma Lindahl Smith - 23 januari 2013 13:29

Hej min bortglömda blogg<3

Ska göra om lite & blogga varje dag nu :D

Ni ska få följa min resa genom viktnedgången har jag bestämt :)

Så.

Idag ska jag simma & jag kommer uppdatera ikväll.

PUSS.

 

Presentation


Emma heter jag, kommer från Örkelljunga Skåne. Är 28 år & jobbar på Perköps åkeri. Här följer ni min resa genom livet.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards