Alla inlägg under april 2013

Av Emma Lindahl - 30 april 2013 18:48

Ikväll kör jag på tightA militärbyxor ;)

Av Emma Lindahl - 30 april 2013 14:13

Är påväg hem nu & sova!
Sen blir det en bild på kvällens kläder osv.
Ha en bra valborg alla <3

Av Emma Lindahl - 30 april 2013 09:17

Hai läsare<3

Blev lite besviken på mig själv när jag såg att jag bara gått ned 8hg denna månaden :/

Antar att resten är muskler som jag byggt :)

Har börjat med att mäta min kropp nu istället så jag kan inse att jag blir smalare & sluta lite blint på vågen :)

Ikväll är det valborg & kvällens planer är att spendera den i fagerhult med fina Louise, älskling & många fler som man känner :)

Sen blir det vidare till skummeslöv & hem till Pauline.

Kommer bild sen på vad jag ska ha på mig osv :)

Men nu bjuder jag på en bild med månadens siffror!

Stolt över mig själv :)  

Av Emma Lindahl - 29 april 2013 21:13

Gonatt alla läsare<3
Imorgon så är det spännande!!
Vägning & mätning står på schemat!
Fett nervös..
Men nu säger jag gonatt & bjuder på några bilder, puss<3

Av Emma Lindahl - 29 april 2013 20:37

Hai läsare.<3

Idag så har skolan varit chill, blev klar med en del uppgifter osv.

Gymmade med Louise efter skolan vilket jag nästan halvångrar nu...

Sjukt ont i rumpmusklerna & benen :(
Kommer vara helt handikappad imorgon :/

Kommer ett gonatt inlägg senare med en bild.

Puss<3

Av Emma Lindahl - 27 april 2013 23:00

Hai läsare<3
Har det kämpigt nu med körkortet osv, har fett mycket att göra :(
För övrigt ringde min bror ikväll & sa att någon från stockholm hade ringt honom angående min blogg. Känner att det måste ha varit ett skämt, men om det inte är det så får människan/människorna kontakta mig på, emmaaaah@live.se
I december månad hade jag 44 i byxstorlek. Har nu lyckats gå ned till 36. Så sjukt glad! Är ännu inte klar med min kropp, det kommer bli bättre.
Lägger in en bild som plåster för att jag inte bloggat på länge.
Puss gonatt<3

Av Emma Lindahl - 23 april 2013 16:20

Sitter på cyklen nu, kör hårt på cardio idag!
En bild kommer här :)

Av Emma Lindahl - 22 april 2013 22:19

Är fett arg, kommer inte vidare på fas c..
Hoppas. lskling kommer hit på söndag & hjälper mig :)
Han spontan ringde innan, blir lite extra lycklig då<3
Vet ej om jag passar bäst i lockit eller rakt, rösta!<3
Här kommer en bild för jag pallar inte skriva mer, puss<3

Presentation


Emma heter jag, kommer från Örkelljunga Skåne. Är 24 år & jobbar på Pressfrakt i Halmstad. Här följer ni min resa genom livet.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards