Alla inlägg under juni 2013

Av Emma Lindahl Smith - 30 juni 2013 21:49

Nu var jag dryg igen -.-' förlåt för att jag inte uppdaterat :/
iallafall, i fredags var ju tim här<3
Spelade biljard & kollade på film, sen typ sov, fett mysigt<3
Sen lördag drog vi till media markt, fett najs. På kvällen vare rössjöholms festen & där vart det kul. Bröderna lagerståhl var där, några komiker. Kommer bild på dem längre ned.
Drog hem till tim & sov där.
Gratulerade sebbe imorse, glömde mina paket hemma så han får dom nästa helg.
Sen åt vi tårta & mat hos hans mamma. Drog senare till skottorp & klappa får :3 sen till tim & sen hem.
Kortfattat & bra.
Nu ska jag ringa han & sen sova, puss<3

Av Emma Lindahl Smith - 24 juni 2013 16:49

Insåg att jag inte skrivit på en vecka, fy smisk på mig :((
Det går frammåt på mitt sommarjobb & jag kan absolut inte klaga! Merän på ett barn som skriker halsen av sig så man blir typ döv.. Förutom det funkar de riktigt bra!
Min mobil blir sämre & sämre så i veckan ska vi in & jag ska kanske införskaffa mig en ny, dock ingen ifåne..
Var hos tim torsdag till fredag<3
Mös lite i båstad & så :)
På fredag kommer han hit & vi ska vara typ hela helgen hos mig :') han har inte varit här på typ en månad så :)
Men nu bjuder jag på lite bilder & skriver mer sen, puss<3

Av Emma Lindahl Smith - 18 juni 2013 11:57

Gomorron alla ni som har fet sovmorgon & inte jobbar :D
Har varit uppe sen kvart i 6 & började jobba halv 7. Dagen började med att två barn gallskrek efter sin mamma.. Lagom kul på morgonen!
Efter en timme eller två så var det en söt unge som satt i soffan & tittade på mig gulligt. Helt plötsligt utbrister ungen, flickor kissar.. Pojkar har snopp!! Mamma & pappahar snopp!!
Då brast jag ut i asgarv, var får barn allt ifrån?!
Sen har vi varit ute & nu ska vi väll kolla på sommarlov. Går en timme där & sen slutar jag halv 3 :)
Tycker tiderna är okej nu, börja haöv 7 & sluta halv 3 fram till torsdag :)
Nu ska jag börja jobba igen så skriver när jag slutat. Bjuder på en bild, puss<3

Av Emma Lindahl Smith - 17 juni 2013 22:18

Sista inlägget för ikväll.<3
Nu ikväll fick jag ÄNTLIGEN den sista koden till högtalarna som jag skickat efter ;) ååh vad jag längtat! Ikväll tog jag även modet till mig & satte upp speglen igen, behöver den för att ta ego fotto (a)
Såg även att jag missräknat innan.. Jobbar halv 7 till halv 3 tisda, onsda, torsda för att jobba in midsommar.. Barn är chill (y)
Skaffade även ett ica kort idag, fett med vuxenpoäng till mig (y)
På lördag tjänar jag pengar, känns fett bra. 500:- för att klyva bränne. Fett lätt att jag offrar en halv dag för det! Ska även övningsköra som fan nu i helgen + plugga teori. Får se om jag träffar tim i helgen, annars så ses vi ju hela nästa här hos mig<3
Nu bjuder jag på 2 bilder, puss & gonatt<3

Av Emma Lindahl Smith - 17 juni 2013 20:17

jag har kommit på att jag är spelberoende & att jag älskar trisslotter. Det är inte bra alls :/
Hur som helst så ikväll var vi på maxi ikväll & handlade. Var rätt chill. Nu ikväll kollar jag på bones & öppnar sista pepsi max så jag kan få mina högtalare ;) Blir att sova tidigt inatt då jag börjar jobba halv 7 imon :(( Bjuder på en bild, puss<3

Av Emma Lindahl Smith - 17 juni 2013 15:46

Hai läsare.<3

Förlåt för seg uppdatering :p

Såg nu att jag inte uppdaterat :/
Well, i lördags kväll så drog vi hem till Tims mamma :D Mös lite där i någon timme & sedan åkte vi till östra karup & skulle hämta shane & kein, slutade med att vi fick köra till båstad med någon av tims kompisar för han skulle hämta sin mobilladdare.

Sen drog vi äntligen hem till tim & bada bastu :D Eller vad det nu heter..

Efter det sov jag rätt bra.

Igår så hände faktiskt inte mycket alls.. Vaknade as sent, låg i tims säng hela tiden typ medans de spelade datorspel. Så tråkigt som jag hade har jag nog inte haft det på länge.. Fick åka hem rätt tidigt då vi skulle köpa rälig sill (äter inte fisk) & sedan skulle jag göra älggryta. Blev faktiskt riktigt mumsigt!

Idag så var jag på introduktion imorse inför sommarjobbet. Lämnade in min lapp där man får insatt sin lön & drog senare till mitt sommarjobb. Där gjorde jag typ ingenting alls merän pratade lite med ett av barnen. Fett löjligt att man inte får skriva barnens namn för de skulle få men för livet, lol.

Hur som helst, på min 30min rast fick jag springa upp till brossan & äta (nudlar..?!) fanns ba mackor annars & de e jag inte dirr sugen på så. Jobbade (stod mest & glodde) i cirka 2-4h idag. Fett skönt ändå om jag bara ska göra det varje dag :))
Räknat ut att jag kommer få 6300 efter dessa 3v, dåligt betalt enligt mig men det är iallafall något :)

Har börjat skriva upp vad jag handlar, när jag handlar & hur mycket det kostar. Måste spara pengar nu inför båstad.

Hur som helst är jag rätt trött nu så jag uppdaterar mer senare, puss ;*<3

Av Emma Lindahl Smith - 15 juni 2013 17:44

Hej läsare <3
Igår var jag på strandfest med shane & kein & älskling. Hände inte så mycket där faktiskt. Så vi drog hem efter ett par timmar,käka mat vid halv 2 :p
Däckade senare i tims säng med en cola burk i handen.
Nu idag var det meningen att jag skulle få se efterlängtade evil dead med pappa & mamma ikväll, men de skiter sig ordentligt.. När vi var på g till kattvik för att fiska krabbo så ringde mamma att hon skulle komma & hämta mig. Var inte lönt att vända då så fick blåsa av hela grejjen med bion, lite ledsen blev jag dock..
Menmen, fick en underbar dag till med älskling & shane. Så kan väll inte klaga direkt. Får bara hoppas att den fortsätter gå i 2v till..
Vad vi ska göra ikväll har jag ingen aning om, blir väll att sitta & kolla på när de spelar wow.. Lagom kul :)
Nu får jag väll vara lite social så skriver sen igen, puss<3

Av Emma Lindahl Smith - 14 juni 2013 10:54

Gomorron alla läsare<3
Nu på morgonen har jag haft fullt upp! Har varit på komunen & blev äckligt besviken, vart på banken & ordnat med mitt konto.
Just nu är jag påväg till älskling där shane & kein är :D
Hoppas de inte är vakna än ;)
vad vi ska göra vet jag inte riktigt än, de får tiden utvisa :)
Men hur som helst ska jag sova hos älskling ikväll<3
Bjuder på dagens outfit, puss<3

Presentation


Emma heter jag, kommer från Örkelljunga Skåne. Är 28 år & jobbar på Perköps åkeri. Här följer ni min resa genom livet.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards