Alla inlägg under juli 2013

Av Emma Lindahl - 3 juli 2013 12:48

Hai läsare.<3

Blev lite mycket igår så jag hann inte skriva.

Mina föräldrar åkte till stockholm & här sitter jag själv, heh.

Gjorde mat & annat nödvändigt i hushållet, planerade även vad jag ska handla på ullared på lördag.

Spelade in & fixade en film igår med, ska småpyssla lite med den idag.

Idag så vann jag 60 kronor på triss (Y) Dvs, mina pengar tillbaka heh.

Håller just nu på att tvätta & ska snart slänga mig i duschen.

Har jobbat till halv 12 & imorgon är det jobb 8-13.

Längtar just nu bara till fredag.

Efter min påg.<3

Men nu ska jag duscha, skriver sen. puss<3  

Av Emma Lindahl - 1 juli 2013 21:18

Gonatt alla fina läsare<3
Jag har blivit beroende av Simpsons trapped out, ett spel där man ska återuppbygga springfield.. Så nu blir de att nörda det lite.
känns tomt att sova ensam inatt.. Får försöka överleva!
Men nu bjuder jag på lite bilder, fick även min månadspeng idag ;) puss<3

Av Emma Lindahl - 1 juli 2013 18:55

Hai bloggen<3

Då jag inte kunde väga & mäta igår så gjorde jag det imorse & jag är så sjukt arg & besviken på mig själv.. Har gått upp 0.5kg & bara krympt några få cm runt ben & armar.. Tog ner speglen innan för jag vill inte se på mig själv för ett tag.. Vänder bort huvet när jag går förbi en spegel, känner mig bara ful, tjock & äcklig..

Anyway, jobbade idag & det gick bra, försov mig inte eller så.

Efter jobbet drog jag till Louise & hade kul som fan.<3

Behövde verkligen det, tack vännen.<3

Sen när jag kom hem fick jag äntligen sålt mina skivor & tjänade 100:-

Duschade sen & nu blir det att fortsätta med körkortsteorin.

Saknar redan min påg otroligt mycket, längtar supermycket till fredag.

På fredag ska förresten jag & louise & våra pappor kolla på lägenhet/stuga eller vad det var, i Båstad.

En gubbe ringde innan om annonsen vi skrivit & det känns superbra.

Ligger bara 1,4km från skolan med.

Har pratat väldigt lite med älskling idag & det gör ont..

Men det går i perioder & båda jobbar så får stå ut med det.

På lördag har vi 6 månader tillsammans<3

Det firas med en tur till Ullared med Louise & Shane, kommer bli galet bra<3

Nu bjuder jag på en bild & skriver igen innan jag ska sova, puss<3  

Presentation


Emma heter jag, kommer från Örkelljunga Skåne. Är 24 år & jobbar på Pressfrakt i Halmstad. Här följer ni min resa genom livet.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards