Alla inlägg under februari 2015

Av Emma Lindahl Smith - 16 februari 2015 21:04

Hej läsare!
Igår var jag & hjärtat i Ängelholm och åt middag samt kollade på fifty shades of grey! Vi gick till en relativt nyöppnad restaurang som heter Curry namnam! Där beställde vi något som liknade 3 små rätter. Där var lamm, kyckling och jätteräkor samt ris & sås till det :)
Det negativa med stället var att det tog cirka 25-30min innan vi fick mat, samt att det var superkryddat. Det skulle inte vara så kryddat enligt menyn, men det var verkligen, wow.
Efteråt sprang vi till Hemmakväll för lite snacks till bion.
Vi fick sedan springa till bion & hittade våra platser precis innan den började!
Filmen var bra, inte för mycket erotik & lite humor i inslaget. Däremot så var slutet riktigt dåligt.
Idag fick jag veta av en arbetskollega att det kommer komma 2 filmer till, så det blir lika många filmer som böcker :)
Det känns bra! Jag ska dock läsa böckerna när jag får tid senare.

Nu får jag kila.

Puss

Av Emma Lindahl Smith - 8 februari 2015 20:28

Hejsan läsare!
Det finns en gräns för mitt humör där det övergår från bra, till superdåligt.
Just nu, är jag helt enkelt förbannad!
Jag har fått veta att någon av mina läsare har synpunkter på det jag skriver samt gör. Personen (vem det nu än är?!) säger inte detta till mig eller ens frågar mig, utan går & säger sina synpunkter till andra. När detta väl kommer fram till mig & jag får veta synpunkterna, så kan jag inte bli merän förbannad! Har inte människor i dagens läge mer stake än att gå runt & tissla & tassla med andra & inte säga det till personen det handlar om direkt? Det känns bara som att man går på lågstadiet igen, skäms!
Så tills nästa gång, be om mitt nummer eller vad som helst & säg synpunkter till mig direkt!
Här får ni min mejl där ni kan ställa frågor eller vad det än är!
emmaaaah@live.se
Hoppas nu att personen i fråga träder fram med, så jag kan få veta vem det är.
Ha de.

Presentation


Emma heter jag, kommer från Örkelljunga Skåne. Är 28 år & jobbar på Perköps åkeri. Här följer ni min resa genom livet.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards