Alla inlägg under april 2015

Av Emma Lindahl Smith - 29 april 2015 21:02

Hej läsare.<3

Tja, det var ju ett tag sedan jag skrivit, & det finns det ju en anledning till.

Dessa 2 månader har jag försökt leta upp hur man blockerar någon annans IP adress utan resultat, så jag får väll helt enkelt acceptera att folk jag inte vill ska få veta saker om mitt liv, gör det ändå.

Hur som helst så rullar allting på relativt bra nu.

Sedan 23 februari har jag pluggat Service med fördjupning på Lernia i Helsingborg via Arbetsförmedlingen.

Där blir man Cafébiträde eller hotellreceptionist. Dock är jag som jag är & ska bli butiksbiträde istället!

Så, änsålänge har jag klarat av utbildningen galant + fått intyg på att jag blivit godkänd på momentet säkerhet i butik.

Sedan i måndags har jag praktik på Ica supermarket i Ängelholm. Där har jag varit överallt (förutom delikatessen)  och jag trivs relativt bra där. Det tar ju ett tag innan man lär känna alla och så.

Jag har dock fått veta att jag kommer få både postutbildning samt svenska spel utbildning (vad det sägs i dagsläget) på praktiken, vilket jag ser väldigt mycket fram emot då det ökar mina chanser till jobb :)

Jag kommer även få ett parkeringskort så jag slipper gå 2km om dagen till & från praktiken, sålänge det är fint väder gör det inget, men när regnet kommer är det inte så värst kul att gå..

Nehej, nu blir det dags att sova då klockan ringer tidigt imorgon igen.

Här kommer lite visdomsord.

Godnatt.

   

Presentation


Emma heter jag, kommer från Örkelljunga Skåne. Är 28 år & jobbar på Perköps åkeri. Här följer ni min resa genom livet.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards