Alla inlägg under december 2018

Av Emma Lindahl Smith - 3 december 2018 19:51

Hej läsare.
Idag vaknade jag rätt tidigt & började dagen med att åka till Vallberga & köpa fika & frukost. När jag kom hem så började jag små städa & senare kom Linnea. Vi gjorde Flyers till traktorpullingen nästa år. Efter det var färdigt så fikade vi & sedan åkte hon hem. Jag åkte då till Maxi & handlade & när jag kom hem så började jag städa. Jag fick även gjort tvätt och postade julkorten. Ikväll åt vi vårrullar med ris & till efterrätt blev det glögg & pepparkakor. Nu är det sängdags då jag ska upp 0030 inatt för att vara på jobbet 0145.
Sov gott alla läsare
Puss&kram

Av Emma Lindahl Smith - 2 december 2018 23:08

Hej läsare.
Vet att jag skrev i måndags att jag skulle uppdatera på kvällen, ja det gick ju inte så bra. & nu minns jag inte vad jag gjorde då så antagligen var det inget spännande haha. Helgen däremot har varit bra! I fredags när jag kom hem från jobbet så mättes jag av jul musik och min sambo som strök gardiner!! Det blev att vi julpyntade lite smått med gardiner & ljusstakar. Sedan åkte han till sin mamma för att baka pepparkakor och jag gick & sov. På natten så jobbade jag & sedan åkte jag hem till Lena där vi åt frukost. Efter frukosten åkte vi till Malmö för att titta på en bilutställning, var mycket fina bilar :) Efter det blev jag & Tim avsläppta på Burlövs center där vi tittade i affärer. Sedan åkte vi till en kina restaurang & åt & åkte sedan hem. Väl hemma så orkade jag inte vara uppe då jag varit vaken i 23h så jag gick och sov. Idag vaknade jag 1015, var skönt att äntligen få sova ut & hade sovit 11h. Sedan var det frukost & efter frukost åkte vi hem till oss. Väl hemma var det äntligen dags att öppna adventskalendern!! Som jag längtat.. Efter det gjorde vi oss klara & åkte & firade Tims kusin i Bjärnum. Efter kalaset åkte vi till donken i örkelljunga & åt. När vi ätit åkte vi till Ica för att handla och åkte sedan till Laholms tågstation för att släppa av hans andra kusin. När vi väl kom hem så tappade Tim påsen med matvaror i marken så vi fick slänga allt vi handlat då en glasflaska gick sönder så vi fick kasta allt då där var glassplitter i allting.. Nu på kvällen har jag även sett julkalendern & den verkar helt ok i år. Nu blir det dags att sova.
Puss&kram

Presentation


Emma heter jag, kommer från Örkelljunga Skåne. Är 28 år & jobbar på Perköps åkeri. Här följer ni min resa genom livet.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards