Alla inlägg under juni 2019

Av Emma Lindahl - 9 juni 2019 21:53

Gokväll läsare.
Idag hände inte mycket alls. Har tvättat i princip hela dagen & gjort andra hushållssysslor. Vädret har ju varit bra & fint så vi var även ute i trädgården lite. Äntligen har vi fixat till mina sockerärtor så dom inte attackerar mina morötter haha. Vi åkte även ner till Vallberga en runda & köpte glass. Vid 3 tiden åkte hjärtat iväg med sin mamma & Peter för att köra motorcykel. Då tittade jag lite på tv men vid 1515 så somnade jag & vaknade vid 1715. Då gick jag & värmde resterna från igår & sedan tog jag in tvätten & sorterade den. När det var klart hämtade jag in reklamen & kollade igenom den. Sedan kom hjärtat hem & nu är det dags att sova.
Puss&kram

Av Emma Lindahl - 9 juni 2019 11:04

Tjena läsare.
Var ju ett tag sen sist, men som sagt. När jag jobbar händer ju ingenting! Iallafall, när jag gick av passet i lördags förra veckan så åkte jag hem & sov en stund. När jag vaknade så åkte vi till örkelljungadagarna & gick runt och tittade vad där fanns. Vi mötte upp brorsan, hans tjej & lilla prinsessan! Jag åkte karusell med Alexia & hon var sååååå fokuserad! Efter en stund åkte vi & hämtade Lars & Rebecca. Vi tittade på Sean banan & sedan åt vi kinamat. När vi var klara så gick vi upp till tivolit & spelade lite. Tiden gick och kvällen avslutades med att Scotts spelade så vi lyssnade på dom innan vi åkte hem. I torsdags jobbade jag kort dag även där då det var röd dag. När jag kom hem så sov jag en stund innan jag åkte till Ängelholm. Där besökte jag först Big city tattoo för att kolla till min piercing i örat. Den har fortfarande inte läkt (gjorde den i oktober ifjol?!) & jag börjar bli lite frustrerad på den.. När jag var klar där så besökte jag den internationella matmarknaden. Där köpte jag lite bakelser, macarons & vad jag kallar det, turkgodis. Det är någon form av smaksatt gelatingodis som är rullat i florsocker, såååååå gott! Därefter träffade jag även på Ollie, han jobbade hos oss tidigare men på vår/sommaren jobbar han på matmarknaden. När jag var klar där så åkte jag hem och vilade lite innan Tim hämtade mig & vi åt middag hos hans mamma. I fredags var det först jobb på schemat. Jag fick köra lite gods till ett nytt ställe i Göteborg. När jag skulle lossa grejerna så klämde jag fingrarna mellan dörrarna på skåpet. Gjorde galet ont & har lite ont att böja fingrarna än :( När jag jobbat färdigt åkte jag hem och sedan åkte vi till våxtorps marknad. Där träffade vi lite kompisar & jag köpte även lite te, spettekaka & bröd. Sedan åkte jag hem och sov innan nästa nattpass. Igår var det då alltså först jobb & sedan åkte jag hem och sov en stund. När jag vaknat åkte vi till maxi och handlade & sedan städade vi lite. På kvällen kom ett par kompisar (Steffie & Matti) & vi grillade och drack lite. Jag kom fram till att det var för tidigt för att testa på alkohol för magen slog ut helt. Vi spelade lite biljard & senare cyklade de hem. Idag vet jag inte riktigt vad som händer, men jag uppdaterar er mer ikväll.
Puss&kram

Presentation


Emma heter jag, kommer från Örkelljunga Skåne. Är 24 år & jobbar på Pressfrakt i Halmstad. Här följer ni min resa genom livet.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards