Alla inlägg under oktober 2019

Av Emma Lindahl Smith - 17 oktober 2019 19:23

Hej läsare.
Idag har inte hänt mycket & magen har varit lite bättre, så imorgon blir det jobb igen!
Jag fick dock bokat nytt besök med min läkare till onsdag nästa vecka för att prata om mina tabletter samt om försäkringskassan. Idag ringde nämligen min chef & berättade att man kunde ansöka om något hos försäkringskassan så man slipper ha karens & att jag kan ha min lön hela tiden. Mer om detta kommer jag berätta när jag själv vet mer.
För övrigt har vi städat idag & lagat mat.
Nu tittar vi på my 600lb life då det är mitt favoritprogram. Snart är det dags att sova.
Puss&kram

Av Emma Lindahl Smith - 16 oktober 2019 19:53

Hej läsare.
Nu har jag varit borta igen, men det är på grund av mitt mående.
Igår åkte jag till jobb & vid 530tiden när jag var på tc & lastade så gav magen upp. Jag var cirka 10 steg ifrån toan & hann knappt det, så jag fick ringa chefen & säga att jag var tvungen att åka hem.. hela dagen & natten igår var helt åt helvete. Jag sprang på toa hela tiden & det kändes som att min rumpa frätte sönder. Så jag fick smörja med idominsalva hela tiden. Idag har det varit liiiite bättre, men inte mycket. Så jag skrev till chefen att jag får vara hemma imorgon med :( Allt jag vill är att jobba men tyvärr sätter magen stopp. Igår fick jag även provat mina nya tabletter Egazyl, det konstiga var dock att de hade 0 effekt.. Så jag vet inte om min mage spårade pga hur den är, eller om jag blivit matförgiftad igen, för varken Egazyl eller leopramiden fungerade alls.. hur som helst så får jag vila lite nu, har fått en så sjuk migrän att jag knappt vet vart jag ska ta vägen :(
Puss&kram

Av Emma Lindahl Smith - 8 oktober 2019 18:26

Hej läsare.
Jag är lite flackande i skrivandet, & jag ber om ursäkt. Jag har bara en jäkla dipp i mitt psykiska mående + är förkyld igen...
På senaste tiden har det inte hänt mycket.
Jag är bara så sjukt trött & känner inte för något.
Bjuder på lite bilder iallafall.

Puss & kram

Av Emma Lindahl Smith - 2 oktober 2019 19:00

Hej läsare.
Igår var en bättre dag på jobb.
När jag kom hem började jag att diska & starta en tvätt. Sedan ringde jag olika företag.
Tvätten hängdes sedan upp & mat lagades.
På kvällen målade jag naglarna innan det var sängdags.

Idag var det återigen dags för jobb & det gick sådär idag, men jag fick köra liten bil idag så allting gick ändå rätt smidigt.
När jag kom hem så blev det att diska & sedan laga mat. Nu ligger jag på soffan & tittar lite på tv.
Idag påbörjade jag även mitt nya te. Teet har smak av after eight & det är gudomligt gott!! Jag köpte mitt på våxtorps marknad & vet tyvärr inte var man kan få tag på det annars.
Nu börjar mitt favoritprogram så jag får fokusera på det.

Puss&kram

Presentation


Emma heter jag, kommer från Örkelljunga Skåne. Är 28 år & jobbar på Perköps åkeri. Här följer ni min resa genom livet.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards