Alla inlägg under december 2019

Av Emma Lindahl Smith - 15 december 2019 20:01

Hej läsare.
Denna veckan har varit lång.
Mycket bra & dåligt har hänt, men jag orkar inte riktigt dra upp allt.
Dock har jag hunnit med att baka pepparkakor till jobb & "lussat" med glitter på min julmössa, på lucia.
I helgen har vi julbakat & varit på julbord.
Det var väldigt mysigt, men samtidigt kan inte denna tomheten släppa taget inom mig. Den tomheten som gör att jag bara vill gråta. & när jag börjat gråta, så kan jag inte sluta. Folk frågar mig varför jag känner så, men jag kan inte förklara. Det bara är så.
Nu är det dags att sova.
Puss&kram

Av Emma Lindahl Smith - 6 december 2019 17:31

Hej läsare.
Eller ja, jag vet ärligt om jag inte har några kvar.
Det är tyvärr så med mig, jag går i perioder pga mitt mående. Hoppas människor där ute förstår. Dehär med ibs är väldigt svårt, & jag mår väldigt psykiskt dåligt av olika anledningar. Tyvärr pratar jag inte så mycket om mitt mående, fasten jag egentligen borde...
Denna veckan har gått fort.
I måndags hade jag min första avåkning med lastbilen. Kan säga att det var jävligt skrämmande. Svart is/blixthalka är fan inte att skoja bort. Jag tänker inte gå in på vad som hände, då personer läser min blogg som jag egentligen inte vill ska få veta så mycket om mitt liv. Däremot kan jag berätta att min chef fick rycka ut & komma till undsättning. Jag var så chockad, grät & skakade att jag inte riktigt fixade att vända lastbilen. Kan säga oxå att jag INTE ville sätta mig i lastbilen igen, jag var livrädd, men chefen fick mig att köra vidare & det är jag glad över.
Annars har veckan rullat på.
Idag postade jag mina julkort. Julen börjar snart knacka på & jag känner mig galet stressad & ångestfylld. Detta är nog första julen som jag haft mest panik & ångest över. På ett sätt vill jag inte att den ska komma, jag har inte ens julpyntat än.
Detta får räcka för idag, jag känner mig bara tom just nu.
Puss&kram.

Presentation


Emma heter jag, kommer från Örkelljunga Skåne. Är 28 år & jobbar på Perköps åkeri. Här följer ni min resa genom livet.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards