Alla inlägg den 20 mars 2013

Av Emma Lindahl Smith - 20 mars 2013 20:53

Kvällens mat bestod av kålpudding & min kycklinggryta :)
Ikväll ringde jag till Tim<3
Saknar honom så jag gråter mig till sömns..
Tur det är fredag snart :)
Börjar få bättre kontroll över mitt kontrollbehov :)
Säger gonatt nu för jag är trött så jag inte vet vart jag ska bli av.
Bjuder på en bild med mig i glasögon, första & sista gången ni ser det så enjoy ;)

Av Emma Lindahl Smith - 20 mars 2013 17:42

Gymmar med Louise & hon kör verkligen slut på en! Sitter på cyklen nu & det känns riktigt i benen! Vill man bli smal får man lida pin ;)

Av Emma Lindahl Smith - 20 mars 2013 11:47

Av Emma Lindahl Smith - 20 mars 2013 09:59

Jag funderar ofta på var jag passar in & om jag någonsin kommer göra det. Varför måste jag alltid anpassa mig efter andra?
Varför mår jag såhär, känner att jag inte är värd något & borde kastas bort.
Varför?
Jag vet aldrig svaret.
Jag känner bara alltid att jag är ivägen, att jag inte räcker till.
Jag lämnar innan jag blir lämnad.
Det låter dumt, men jag vet samtidigt inte varför jag gör så.
Jag måste börja dra upp mig själv & sluta hamna i dessa deprimerade stunder.
Det tär på mig, & det är att jag känner inte glädje i något.
Jag mår bara dåligt & blir lixom inte glad.
& det värsta är att det tar så lång tid att ta sig upp igen.
Jag måste skärpa till mig & börja prata med människor & få hjälp.
Förlåt för detta deprimerande inlägg.
Jag ska bli bättre på det, lovar.
Puss<3

Av Emma Lindahl Smith - 20 mars 2013 08:24

Te på morgon<3
Kallt i skolan så man fryser ihjäl typ..
Taggar inför historia!

Av Emma Lindahl Smith - 20 mars 2013 07:10

Gomorron alla läsare!
Dagens frukost bestod av gröt (mjölk istället för vatten), keso, pumpafrön, solrosfrön & b-vitamin. Drack ett halvt glas vatten till de. Trött som ett svin som jag är så drog jag bara på mig något.
& mössan följer med överallt!

Presentation


Emma heter jag, kommer från Örkelljunga Skåne. Är 28 år & jobbar på Perköps åkeri. Här följer ni min resa genom livet.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards