Alla inlägg den 7 juli 2017

Av Emma Lindahl Smith - 7 juli 2017 11:59

Hej läsare.
Nu har det hänt mycket. Jag har jobbat kontant sedan fredags, så alltså 8 dagar i rad. Jag har fått papper om uppskrivning, det kommer ske den 8 augusti & jag är jättenervös. Känns som att man knappt kan hälften, men när det kommer till kritan kan man nog mer än vad man tror. Annars har veckan rullat på med... Vakna, äta, jobba, åka hem, Diana kommer, äta, sova & sedan om igen. I onsdags försökte jag grilla med engångsgrill. Det gick käpprätt åt helvete.. Så det blir inga mer engångsgrillar för min del.. I onsdags hade även jag & hjärtat 4år & 6månader tillsammans <3 Igår var jag & Diana på lite utflykt. Först drog vi till donken i Ängelholm och käka, sen stack vi till Ekebofestivalen. Där träffade vi Marcus & vi dansade och sjöng till drängarna & 2 blyga läppar. Det var den bästa kvällen på länge! Vi körde sedan Marcus hem & sen kom jag hem vid 2, halv 3. Sen var det upp igen 630 för att åka & jobba. Nu på jobb fick jag en kass från de jag jobbar hos & där låg godis samt ett presentkort. Man blir riktigt glad när man får en sån grej! Nu är min rast slut, så jag uppdaterar mer ikväll eller imorgon.
Puss&kram

Presentation


Emma heter jag, kommer från Örkelljunga Skåne. Är 28 år & jobbar på Perköps åkeri. Här följer ni min resa genom livet.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards