Alla inlägg den 14 november 2018

Av Emma Lindahl Smith - 14 november 2018 18:29

Hej läsare.
Ja, som texten lyder så gick lastbilen sönder igår. När jag var på väg upp till Göteborg för att lasta medicin så började batteri lampan lysa igen. Den kom & gick ett par gånger så jag tänkte inte så mycket på det då den gjort så förr. När jag sedan skulle lämna Göteborg så började den lysa på heltid & 4mil från Varberg så kom där upp ännu en ikon med ett batteri och ett utropstecken. Då ringde jag chefen och berättade & han sa att jag bara skulle fortsätta köra. När jag kom till Getinge & skulle lämna medicin så gick bakgavellyften väldigt trögt och då hade jag på känn att det snart skulle ta slut. Jag fick lämnat medicinen och lastat tom backar. När jag sedan kör så hoppar bilen fram & alla möjliga lampor lyser, sedan dör bilen i en korsning.. Som tur var så låg min kollega bakom så vi lastade om & satte ut varningstriangel. Sedan åkte vi till terminalen och sedan åkte jag hem.
Idag fick jag köra med båten. Jag kallar den lastbilen för båten då det är den största bilen vi har & jag fick oturen att köra med den. Dock så gick allting bra & när jag kom till terminalen så fick jag veta att min bil är lagad!! Så imorgon får jag köra med min bil igen :D
Detta var väll uppdateringen för idag, så kommer helgens sen.
Puss&kram

Presentation


Emma heter jag, kommer från Örkelljunga Skåne. Är 28 år & jobbar på Perköps åkeri. Här följer ni min resa genom livet.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards