Alla inlägg under januari 2019

Av Emma Lindahl Smith - 16 januari 2019 19:09

Hej läsare.
Har inte haft tid att skriva förrän nu.
I december så åkte jag & såg 2 blyga läppar med Pauline. Kul som fan & riktigt minnesvärt! Jag var även i Rostock på julmarknad med Tim & hans mamma och Peter. Vi åkte buss dit & hade jättetrevligt. Sedan blev det massor av julfirande. Efter allt julfirande köpte vi fiskar igen, eller ja. Det var min julklapp från Tim :) Året avslutades hemma med Lars & Rebecca.
Den 6:e firade jag & hjärtat 6år tillsammans. Vi gick på restaurang & sedan kollade vi film hemma. Riktigt mysig kväll. Denna helgen så åkte vi & såg queen filmen med Lena & Peter. Den var riktigt bra! Vi gick även på restaurang på kvällen.
På jobb har det fortsatt som vanligt, förutom lite saker som hänt. Jag tänker inte skriva en lång historia, utan jag delar istället bilden jag la ut på Instagram i eftermiddags.
Nu ska jag strax sova.
Puss&kram

Presentation


Emma heter jag, kommer från Örkelljunga Skåne. Är 28 år & jobbar på Perköps åkeri. Här följer ni min resa genom livet.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards