Alla inlägg den 27 maj 2019

Av Emma Lindahl Smith - 27 maj 2019 19:48

Halloj läsare!
Idag är det ju måndag & det innebär att det är söndag för min del. Jag jobbar ju tis-lördag & har helg söndag & måndag. Idag började dagen med att jag sov extra länge. Därefter blev det lite morgonmys för att vakna till ordentligt, det vill säga en stor kopp te, lugn musik & läsa en bok. Efter det blev det lite frukost & sen åkte jag till rusta i Halmstad. Tanken var att jag skulle köpa glasburkar till lös te som jag börjat köpa, men då de var så dyra så struntade jag i det. Därefter åkte jag till Hallarna för att klippa mig. När vi var där igår så gick jag inom Vacker men de hade tyvärr inte klippningar på söndagar så det fick bli idag. När jag var klar där tog jag en fika innan jag åkte till maxi i Mellbystrand för att veckohandla. När jag kom hem packades varorna in & jag tog tag i lite hushållssysslor. Jag försökte även sova en stund men kroppen ville inte så jag började på maten istället. Ikväll åt vi baconbiffar med potatis, gräddsås & en sallad. Nu har jag precis druckit en kopp te & sängen kallar ett par timmar innan det är dags för jobb. Har jag tur får jag 4,5h sömn inatt. Måndagar är alltid värst att sova på :/ Men jag får försöka ändå, Puss&kram

Presentation


Emma heter jag, kommer från Örkelljunga Skåne. Är 28 år & jobbar på Perköps åkeri. Här följer ni min resa genom livet.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards