Alla inlägg den 2 februari 2020

Av Emma Lindahl Smith - 2 februari 2020 19:08

Godkväll läsare.
Vid 9 tiden vaknade Tim & vi åt sedan frukost. Efter frukosten åkte vi sedan ner till Tims garage & där var det större än jag trodde. Det var jättefint där & vi körde in min bil i garaget. Dagens syssla var då alltså att polera mina framlyktor. Det var lite jobbigt & tidskrävande, men resultatet var värt allting! Jag var så galet nöjd. När allting var klart skulle jag egentligen träffa Cassandra, men så blev det tyvärr inte. Vi åkte istället upp till Lena & fikade hos henne. När vi kom hem blev lite tvätt gjord & mat lagades. Nu tittar vi lite på tv & snart är det läggdags.
Puss&kram

Av Emma Lindahl Smith - 2 februari 2020 07:58

Hej läsare
Ja, denna veckan var lång men ändå kort. När tisdagen kom hade jag jobbat mina 160h för denna månaden, så onsdag-fredag var bara ren övertid :)
I fredags var det först jobb & sedan körde jag inom biltvätten i östra karup innan jag körde hem. Bilen har inte varit tvättad sedan december så det var verkligen dags! Vid 3 tiden skjutsade Tim mig till Mikaela. Vi åkte sedan & hämtade upp folk för att sedan ha en överraskningsfest för Pernilla som fyllt 25. Festen var jättelyckad & det var väldigt roligt! Tyvärr fick jag ett breakdown mitt i fyllan där jag började gråta. Inte för att jag var ledsen, jag var mer överväldigad & glad över att ha så fina vänner som jag har. Sedan åkte vi vidare till Christolas pizzeria där det var karaoke. Jag var dock bara där som längst i cirka 15min & sedan kom Tim & hämtade mig. Jag var helt slut & ville bara hem.
Igår var jag bara hemma, bakfyllan var hemsk. Hela dagen sov jag eller kollade på tv. På kvällen åkte jag till Förslöv & handlade en kycklingrulle & sedan frukt, dipp & chips. Därefter kom jag hem & åt maten & åkte sedan vidare upp till Lena. De hade varit borta hela dagen för att hjälpa Andreas att flytta till Lund. Hos Lena fixade jag mellomys med frukt, dippa, popcorn, chips & te. De blev superglada när de kom hem. Efter mello åkte vi hem & somnade rätt snabbt.
Dagens äventyr kommer jag berätta ikväll :)
Puss&kram

Presentation


Emma heter jag, kommer från Örkelljunga Skåne. Är 28 år & jobbar på Perköps åkeri. Här följer ni min resa genom livet.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards