Alla inlägg den 4 augusti 2012

Av Emma Lindahl Smith - 4 augusti 2012 15:38

Hej Bloggen.

Andra gången jag skriver & det känns väll okej. Iallafall. Jag tänker dra upp lite saker nu som jag har stört mig på.

* Jag är inte "stor" för att jag "klunkar energidricka varje dag". Jag dricker energidricka MAX 1 gång/månad. 

* Jag hade en sjukdom som jag senare ska berätta mer om, som fick mig att bli den storleken som jag är i.

* Jag kämpar varje dag med att gå ner i vikt, cyklar över 3 mil & joggar 6km.

* Jag har absolut INGET emot cp skadade osvosv. Anledningen till att jag drar upp detta är att jag fick en liten hatare på halsen pga att jag blev lite arg i mitt videoinlägg där jag drog upp komplex. Jag ber såklart om ursäkt för att jag använder ordet cp ofta, men det är vaneord från när jag blir arg. Det är såklart ingen ursäkt egentligen, men alla människor är olika, okej?

* Jag kommer slänga upp ett videoinlägg, men vårt internet är segt & det tar cirka 4-5h att lägga upp ett klipp på 5min.

* Jag kommer förklara mer om mitt liv & varför jag är jag, det är en lång historia som kommer bli väldigt uppdelad.

Det är iallafall en förklaring där då :)

För övrigt vill jag även passa på att säga, Vila i frid gammelfarmor. Du kommer alltid finnas i mitt hjärta.<3

Hon försvann från oss imorse, 94år.<3

Nu blir det en film & sen fortsätta med min dusch, har en hårinpackning i som jag ska ha i 1h. Har det 1 gång i veckan för att håret ska fixa sig.

Bjuder på en bild & på en bra låt, enjoy.<3

 

Presentation


Emma heter jag, kommer från Örkelljunga Skåne. Är 28 år & jobbar på Perköps åkeri. Här följer ni min resa genom livet.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards