Alla inlägg den 5 november 2014

Av Emma Lindahl Smith - 5 november 2014 22:24

Hej läsare <3
Ikväll var det extra kul hos Viktvaktarna! Det visade sig att jag gått ner 2kg (eller ja, 1,9kg) & att mitt midjemått är 100,5cm!? Detta är fantastiska framsteg från min sida, på bara 1vecka!? Så nu är jag supertaggad på att börja gå & motionera!
Bjuder på en kvällsbild.
Gonatt & sov gott!
Puss!

Av Emma Lindahl Smith - 5 november 2014 18:59

Hej läsare.<3

Jag ber om ursäkt för att jag inte skrivit på ett tag, men det har varit väldigt mycket den senaste tiden.

Jag kommer dock kompensera detta med en bildbomb!

Som ni alla säkert vet så går jag på arbetscenter nu, för oss som är arbetslösa.

Idag var jag & Nicole ute i Helsingborg för att leta jobb och praktikplats. Det gick jättedåligt för mig, vilket inte känns så bra.

Ikväll så ska jag till Bassholma för vägning och mätning med mina viktvaktare :)

Alltid lika spännande och intressant att få träffa dessa personer :)

 

När jag kom hem idag så blev jag lite nere, ännu en gång ska jag missa Joddla med siv?!

Far min har bokat bord på Wild west steakhouse i Halmstad, exakt samma dag som Joddla med siv ska uppträda.

Varje gång de ska uppträda, så ska jag alltid få förhinder. Är detta karma?! Eller gillar ödet bara inte mig?!

Sååå.. Finns det någon där ute som vill åka och se Joddla med siv med mig den 13 December i Halmstad?
Ge mig gärna en kommentar & gör mig lycklig!

 

För en liten stund sedan så hittade jag en intressant artikel på en sida på internet. Det handlade om tjejer och mens. Detta var verkligen story of my life. Detta får kanske männen att förstå oss kvinnor, varför vi ibland kan ha ett jävla humör eller gråta för ingenting ibland. (Tryck på länken)

http://hant.se/14-situationer-du-garanterat-kanner-igen-dig-i-om-du-ar-kvinna-och-nagon-gang-haft-mens/?utm_source=amnet&utm_medium=banner&utm_campaign=v.42_49

 

Nu får ni lite bilder så får jag se när jag skriver nästa gång.

Puss.  

                             

Presentation


Emma heter jag, kommer från Örkelljunga Skåne. Är 28 år & jobbar på Perköps åkeri. Här följer ni min resa genom livet.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards