Alla inlägg den 24 november 2014

Av Emma Lindahl Smith - 24 november 2014 12:41

Hej läsare.<3

Det var ett tag sedan sist och det ber jag om ursäkt för. Vårt internet har legat nere en stund hemma, så jag har tyvär inte kunnat uppdatera på grund av det.

 

Torsdag.

Jag och Katta åkte på kvällen till Ängelholm och kollade på nya Hunger games! Den var sjukt bra och slog verkligen mina förväntningar! Dock vet jag inte hur jag ska recensera den för att inte förstöra för dom som inte sett den än.

När vi var påväg hem så hade en bil kört av vägen. Jag stannade och hjälpte till så gott jag kunde och det kändes bra efteråt.

 

Fredag.

Idag åkte jag & katta till Ö&B i Ängelholm för att handla lite. Det blev en del julklappsgrejer och sedan en julkalender till mig! Jag har fortfarande inte växt ifrån det, dock är jag så pass mogen nu så jag inte valde en med choklad i. Istället så hittade jag en med smink i! Så mycket bättre! Jag körde sedan hem katta och sen åkte jag hem för att packa.

Jag åkte sedan till hjärtat och vi åkte i sin tur in till Victorias i Båstad för att dricka lite :) Vi ringde Shane och Lisa och de kom oxå dit. Jag & Shane drack tillsammans och efter en stund så åkte vi vidare till Willys för att handla fredagsmys.

När vi kom hem så kollade vi på film och hade det mysigt, sedan var det dags att sova.

 

Lördag.

Jag vaknade jättetidigt denna morgon, typ vid 8-9 tiden. Det blev att jag fick kolla på film medans alla andra sov. När filmen var slut så fick jag ett ryck och började storstäda hela Tims hus och även diska. Så rent som det blev så kunde man nästan spegla sig i det! Det blev även att jag rensade kyl och tvättade den. Därefter så lagade vi mat och sedan så åkte vi in till Båstad för att spela Bowling! Tim vann och jag kom tvåa. Sedan kom Shane och Lisa på delad trea :))

När vi var klara så åkte vi till Willys och handlade lördagsmys och hade det mysigt på kvällen.

 

Söndag.

Vaknade runt 10 och började kolla på film. Hjärtat vaknade oxå tidigt, ungefär vid 11 och vi kollade på film tillsammans. Sedan var det frukost och sedan gick dagen i sin lilla takt. Vi gjorde inte direkt så mycket utan dagen bara gick. På kvällen åkte vi till Willys för att handla mer mat och sedan hade vi lite kvällsmys med mat och bingolotto. Sedan åkte jag hem och packade upp, därefter så somnade jag.

 

Vad som har hänt idag skriver jag ikväll, så får ni hålla er tills dess.

Dock kommer det en bildbomb nu, puss.  

                                   

Presentation


Emma heter jag, kommer från Örkelljunga Skåne. Är 28 år & jobbar på Perköps åkeri. Här följer ni min resa genom livet.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards