Alla inlägg den 25 mars 2020

Av Emma Lindahl Smith - 25 mars 2020 19:02

Hej läsare!
Idag blev en kort dag på jobb.
Tyvärr är där inte mycket att köra nu, följderna av Corona börjar visa sig.
Jag får inte lasta/lossa själv eller använda toaletter. Bajamajorna de ställer fram hinner bli vidriga pga utländska chaufförer, så nu får man sätta sig vid lastbilen & hoppas att där inte kommer någon när man uträttar sitt behov..
Jag var hemma vid 12 tiden igen & då åkte jag hem. Väl hemma så testade jag göra leopardkakor som var menat att vara till fredagsfika på fredag. Tur var det att jag provbakade dom ikväll, för de var skitsvåra att göra & smakade ingenting. Jag fick inte ens till dom som på bilderna... så Tim får ta med dom till jobb för jag vill inte ens se dom....
Ikväll åt vi fisktacos. Jag hatar egentligen fisk, men Tim älskar det så jag får offra mig..
Nu är det snart dags att sova, för jag är helt slut idag..
Puss&kram

Presentation


Emma heter jag, kommer från Örkelljunga Skåne. Är 28 år & jobbar på Perköps åkeri. Här följer ni min resa genom livet.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards