Alla inlägg den 8 april 2013

Av Emma Lindahl Smith - 8 april 2013 21:22

Hai läsare<3
Idag på gymmet så ville jag bara gråta, men jag höll huvudet högt, med hjälp av Louise.
Människor där, folk som gått på min förra skola & till å med gammal klasskamrat skrattade åt mig. När jag gjorde mina övningar så skrattade de åt mig. När Louise kollade på dom så slutade de, men jag såg deras flin i speglen & deras blickar.. Blickarna som säger; varför försöker du ens? Du har inte här att göra. Du kommer aldrig klara det"
Jag kände bara att jag ville ge upp, gå hem & trycka i mig godis & glass. Så som förr när jag blev sårad & ledsen pga deras blickar eller flin..
Men, jag höll huvudet högt. & Louise fick mig att fortsätta.
Jag önskar att människor förstår hur mycket små saker sårar & bryter ner en människa.. De har nog aldrig varit mobbade själv..
Jag är glad över att jag har Louise vid min sida, utan henne hade jag gett upp för längesen.
Älskar dig vännen<3
Nu säger jag gonatt, & hoppas på att imorgon blir en bättre dag.<3

Av Emma Lindahl Smith - 8 april 2013 15:16

Ska gymma nu med fina louise :)
bjuder på lite snygga bilder :)

Av Emma Lindahl Smith - 8 april 2013 08:44

Hai bloggen.
Är på swedol just nu men ska strax vidare till hudläkaren.. kommer avlida, eller iaf gråta sönder..
Sen bär de av till skolan..
Ska kanske gymma sen med louise, får se vad läkaren säger..
Bjuder på en bild.<3

Presentation


Emma heter jag, kommer från Örkelljunga Skåne. Är 28 år & jobbar på Perköps åkeri. Här följer ni min resa genom livet.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards