Alla inlägg den 15 april 2013

Av Emma Lindahl Smith - 15 april 2013 20:59

Idag har varit en turbulent dag.
Var på gymmet efter skolan med Louise & tog ben & rumpa idag. Lagom ont överallt känner jag..
Drog sen hem till bror min & åt mat.
Sen hem & skulle göra läxor men jag känner mig så död så jag ska sova..
Ska ringa pojken min & säga gonatt.
Han ska va med mig hela helgen<3
Nu får ni lite bilder från idag.
Puss<3

Av Emma Lindahl Smith - 15 april 2013 20:27

Förlåt, men nu måste jag skriva av mig till mig själv.

Ingen vet vem personen är merän jag & personen.

& nej, det är ingen jag träffar dagligen eller i skolan osv.

Jag hatar dig, hatar hatar dig.

Allt du gör, hur du ler, hur du skrattar.

Mest utav allt så hatar jag hur du beteer dig.

Du spelar så oskylldig, tills du är med honom.

Du växer dig stark då & jag vill bara nita dig, om jag kunnat.

Du & han bor inte här, utan långt iväg.

Men, hatet är ändå stort.

Du har hållt på i 2-3 jävla år.

Jag fattar inte hur jag ett tag kunde falla på knä gång på gång & bli din vän.

Du förtjänar det inte.

Jag hatar dig.

HATAR!

 

Nu har jag avreagerat mig, förlåt för detta inlägg.

Kommer ett trevligare inlägg sen, puss.<3

Av Emma Lindahl Smith - 15 april 2013 09:40

Hai läsare.<3

Har du någon gång kännt att du gett allting, ställer upp för alla hela tiden & får inte ett skit tillbaka.

Du kämpar för att få alla glada & hjälper dem med sina problem, & vad får du tillbaka?

När du väl mår dåligt osv, så finns det ingen där för dig.

Du står där helt ensam.

Ungefär så känner jag nu.

Jag visar aldrig när jag är ledsen, för jag är uppväxt med att det är förbjudet att visa sig svag.

Man ska alltid visa sig stark.

Jag klarar inte det längre.

Jag ger allt för alla, & jag får inte något tillbaka.

Jag känner mig lite halvt värdelös.

Men det är väll så det ska vara antar jag.

Att jag ska ge allt & alla ska glida på mig.

Det känns även lite jobbigt.

När den man älskar verkar ha gett upp.

Är med sina kompisar hela tiden & skriver bara kort.

Jag behöver inte mycket för att bli glad.

Jag önskar bara att du kom hem till mig & överraska mig någon gång..

Eller att vi gjorde något kul..

Allting kostar pengar så jag förstår, & vänner är viktigt.

Jag vill aldrig prata med honom om detta, känner mig bara tjatig & dum.

Mina tankar & det får förbli så..

Älskar dig Timothy, & gör allt för att du ska vara lycklig.<3

Presentation


Emma heter jag, kommer från Örkelljunga Skåne. Är 28 år & jobbar på Perköps åkeri. Här följer ni min resa genom livet.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards