Alla inlägg den 13 april 2013

Av Emma Lindahl Smith - 13 april 2013 22:38

Natti läsare<3
Är ledsen för att saker går fel hela tiden, sk vänner skiter i mig bara dom får hjälp när de mår dåligt & för att jag saknar..
Jag ska börja gå hos psykologer igen för detta funkar inte alls längre..
& jag pallar inte fejka att jag är glad när jag egentligen mår dåligt & har dåliga tankar hela tiden.
Enda gången jag mår bra & är okej är när jag är med älskling & hans familj.
De betyder riktigt mycket för mig.
Nu ska jag sova, blir upp tidigt imon.
Puss<3

Av Emma Lindahl Smith - 13 april 2013 19:22

1v sen..

Jag saknar så det gör ont, gråter & är bara allmänt depp..

Matlusten försvinner & glöden brinner ut i sanden..

Det blir bråk hela tiden & all min kämparglöd försvinner.

Känner mig så svag utan dig.

Det dröjer en hel jävla vecka innan vi ses igen..

Jag hatar detta behovet av att alltid vara nära..

Jag övar & gör allt jag kan för att inte ha detta kontrollbehov.

Det tar hela tiden över..

Det slutar alltid med att kudden blir blöt..

Jag finner en stor trygghet varje gång jag är med honom.

När han håller om mig när vi sover, hur vi skrattar tillsammans..

Allting.

Min värld, mitt allt..

Min drog, du sätter färg på min vardag.

Jag älskar dig Timothy.

& jag hoppas verkligen att denna veckan går fort..<3  

Av Emma Lindahl Smith - 13 april 2013 13:50

Det blev inte riktigt som jag tänkte på gymmet :/ blev 20min cykel men endast 20min crosstrainer & 10min intervall..
Benen gav vika & jag höll på att svimma :/
Tycker dock att jag prestera bra ändå!
Nu ska jag övningsköra med king caben.
Ska köra motorväg, träna backning, parkera utmed gata & parkera i parkeringsficka :)
Bjuder på en bild från gymmet, puss<3

Av Emma Lindahl Smith - 13 april 2013 10:44

Gomorron alla läsare!
Uppe med tuppen idag, fast ne.
Har fixat till mig & käkat så snart ska jag till gymmet ;)
Ska köra kondition, 20min intervall på löpband, 20min cykel & 30min crosstrainer :D
Nu bjuder jag på en bild för sen ska jag ut med 4-hjulingen mot gymmet.
Puss<3

Presentation


Emma heter jag, kommer från Örkelljunga Skåne. Är 28 år & jobbar på Perköps åkeri. Här följer ni min resa genom livet.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards