Alla inlägg den 15 juni 2017

Av Emma Lindahl Smith - 15 juni 2017 22:04

Godkväll läsare.
Hela eftermiddagen var kaos.
Provet gick bra i skolan & vid 13 tiden blev det hemfärd.
Åkte inom arbetsförmedlingen påvägen hem, men det blev bara skit.
Sen rulla bara skiten på när jag kom hem, a-kassa fack arbetsförmedlingen & andra samtal som bara gick in i väggen. När jag senare skulle bädda om sängen så trillade taklampa ner & då brast det för mig. Med pappa i telefon så sprutade tårarna & jag bröt samman. Det hela slutade med att pappa kom hem till mig efter 2h så vi åt mat tillsammans & han hjälpte mig med lägenheten. Därefter ringde hjärtat mig och vi pratade i nästan 1h.
Så nu känns det lite bättre.
Nu väntar jag på att torktumlaren ska bli klar så jag kan sova, imorgon är det jobb och sen ska jag äntligen få träffa mitt hjärta igen.
Bjuder på en bild.??

Av Emma Lindahl Smith - 15 juni 2017 08:51

Tjena läsare!

Nu var det längesen jag skrev hehe.

Iallafall, jag blev sparkad från butiksloppis pga att mitt bidrag från arbetsförmedlingen gick ut den 28feb 2017.

Sen dess har jag jobbat på Homemaid i halmstad (älskar mitt jobb) & har sedan den 9maj (min 22årsdag) pluggat lastbilskort i Helsingborg.

Jag har även gått upp massa i vikt, ligger väll snart på 100kg & pallar inte göra något åt det nu.

Har funderat ett tag på att börja prova foodspring?, men får vänta och se med det.

Idag ska jag ha mitt första prov i lastbil & jag är skitnervös.

Det kommer nog gå jättebra.

Tänkte att jag skulle ta upp mitt bloggande igen, saknar lite att sitta här och skriva & dela med mig av tankar & funderingar.

Jag hoppas att jag har någon trogen läsare kvar.

Puss&Kram för tillfället.

Bjuder på en bild oxå.  

 

Presentation


Emma heter jag, kommer från Örkelljunga Skåne. Är 28 år & jobbar på Perköps åkeri. Här följer ni min resa genom livet.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards