Alla inlägg den 20 juni 2017

Av Emma Lindahl Smith - 20 juni 2017 19:41

Hej läsare!
Idag var jag i skolan :)
Först började vi med att vi skulle göra körkortsfrågor på internet.
Sedan gick vi igenom provet som vi gjorde i torsdags (bild längre ner), jag var besviken på mitt resultat, kunde ju varit bättre.
Men att få näst högsta betyg är trots allt helt okej.
Eftermiddagen bestod av körning med lastbil för första gången :)
Det gick bra med övningarna, dock så körde jag ner 1 kon, men jag fick beröm ändå :)
När jag kom hem så diskade jag, duschade & fixade mat.
Nu kollar jag på house, men ska snart fixa håret & gå å sova.
Imorgon är det jobb igen.
Bjuder på bilder.
Puss&kram.

Av Emma Lindahl Smith - 20 juni 2017 08:33

Hej läsare!

Ja, nu ligger jag efter igen, men det var mycket som hände igår.

Först åkte jag till jobb och var där 0730-15.

Efter jobb åkte jag till willys & veckohandlade, medans jag körde till Willys så ringde Erika mig och vi pratade lite.

Saknar faktiskt att umgås med henne, men ska kanske träffa henne på torsdag :)

Påvägen hem så frågade Diana mig om jag ville ses.

När jag kom hem så lastade jag in matvarorna & sen kom hon & hennes kompis Hanna :)

Vi satt och snackade & vid typ 7 gick dom hem.

Då blev det dags att göra mat, det blev asiatisk kycklinggryta med glasnudlar och sallad.

Fantastiskt gott blev det!
Jag ringde sen hjärtat och vi pratade innan jag skulle sova.

Pallade inte göra körkortsteori på datorn utan den får jag göra idag istället.

Nu får jag koncentrera mig i skolan så skriver jag ikväll (ja, jag lovar!)

Puss&Kram.  

Presentation


Emma heter jag, kommer från Örkelljunga Skåne. Är 28 år & jobbar på Perköps åkeri. Här följer ni min resa genom livet.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards