Alla inlägg den 21 juni 2017

Av Emma Lindahl Smith - 21 juni 2017 20:06

Hej läsare.
Idag har dagen börjat med jobb.
Städade, tvättade, torktumlare & strök kläder dagen lång..
Det positiva är dock att medans jag väntar på tvätten & har gjort färdigt mina andra sysslor så kan jag plugga lastbilskort :)
Så det har blivit en hel del lastbilsteori & ykb idag.
Sedan när jag skulle hem så åkte jag inom Willys & skulle köpa Vaniljsyrup, men det är tydligen typ inte en jävel som säljer det gottiga :( Så jag får väll åka inom maxi i Ängelholm imorgon efter skolan då en kompis sagt att det finns där :)
När jag kom hem så blev det matlagning. Det blev pork belly med potatissallad och grönsaker, mums!
Sedan blev det lite house & jag har även hållt på med tester på nätet.
Så nu är fas A färdig & B påbörjad & halvt godkänd.
Detta går sakta men säkert frammåt :)
Nu säger jag Gonatt för imorgon ska vi köra igen.
Puss&kram

Presentation


Emma heter jag, kommer från Örkelljunga Skåne. Är 28 år & jobbar på Perköps åkeri. Här följer ni min resa genom livet.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards