Alla inlägg den 4 september 2019

Av Emma Lindahl Smith - 4 september 2019 20:06

Halloj läsare.
Imorse var allting kaos. Dagen började bra, jag vaknade i tid & kom till jobb i tid. När jag var i höjd med Heberg kände jag mig lite konstig i magen, men tänkte inte mer på det. När jag kom till Falkenberg började mig mage slå ut. Från Falkenberg till Varberg (5 stopp på vägen där jag skulle lämna grejer) fick jag använda hinken i lastbilen cirka 6 gånger. Kan säga att jag är glad över ivecon ibland då där är gardiner man kan dra för så man inte behöver oroa sig över att någon ser... Efter att ha tagit ungefär 6st tabletter under cirka 1,5h så avtog det äntligen & jag kunde jobba normalt. Det är så tråkigt när man tror att magen äntligen ska fixa sig så får man ett sådant bakslag.. Jag var dock glad över att det kom nu & förhoppningsvis inte nästa vecka när jag ska ha någon med mig i lastbilen.. Det är bara pinsamt om det händer då.. Hur som helst så håller vi fortfarande på att packa upp här hemma. Nu börjar det mesta bli klart men vi har en hel del kvar. Än så länge vet vi att duschen inte fungerar, man får duscha så gott det går. Men spisen fungerade ikväll & andra saker funkar så man får vara nöjd ändå. Jag kommer lägga upp lite bilder här sen hur det ser ut, men just nu är här kaos haha. Jag har inte glömt bort appen jag skulle tipsa om, men den kommer senare.
Puss&kram

Presentation


Emma heter jag, kommer från Örkelljunga Skåne. Är 28 år & jobbar på Perköps åkeri. Här följer ni min resa genom livet.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards