Alla inlägg den 18 september 2019

Av Emma Lindahl Smith - 18 september 2019 06:50

Hej läsare!
Nej, jag är inte död, jag har bara haft sjuuuukt mycket att göra.
Jag har ju börjat jobba dagtid nu & åker runt överallt. Jag har varit i Landskrona, Göteborg, Båstad & med omnejd. Det är rätt spännande att jobba dagtid & skönt på ett sätt för där är ingen stress.

I helgen var vi på Skåne truckshow. Mycket fina lastbilar där & ljusshowen var snygg! På söndagen var vi även & plockade svamp.

I måndags började min mage spåra ur ordentligt igen, & idag hann jag inte ens stanna bilen utan det blev som det blev. Fick ringa chefen & berätta & sedan åkte jag hem & duschade & bytade kläder... Kan säga att det är jävligt pinsamt som 24åring att bajsa på sig... Nu väntar jag på att vårdcentralen ska öppna så jag kan ringa dem & få ny hjälp. Uppenbarligen fungerar inte inolaxol & de andra tabletterna jag fått längre.. Så trött på denna jäkla mage... Jag vill ha tillbaka mitt liv som jag hade innan :(

Puss&kram

Presentation


Emma heter jag, kommer från Örkelljunga Skåne. Är 28 år & jobbar på Perköps åkeri. Här följer ni min resa genom livet.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards