Alla inlägg den 30 september 2019

Av Emma Lindahl Smith - 30 september 2019 19:50

Hej läsare!
Jag hann inte skriva igår för jag var så sjukt trött.
Farmor, farfar & pappa var här & hälsade på. Jag hade bakat en äppelpaj som vi fikade på. Vi pratade länge om olika saker & sedan åkte de hem.

Idag har varit en väldigt jobbig dag... Imorse började dagen bra & sedan körde jag vilse. Jag skulle till Yås i unnared, men det blev inte alls. Vägarna var avstängda & min gps hittade bara små skogsvägar som var igenväxta. Tillslut fick jag ringa mig chef, rasandes & med tårarna sprutandes. Tillslut kom jag rätt men sedan fortsatte min otur. Jag tappade jobbtelefonen på Stora Enso & fick köra tillbaka & hämta den. När jag skulle tanka så hoppade slangen ur & jag fick massa diesel över mig. Ja, listan kan göras lång.. Jag slutade någon gång vid 1430 tiden & åkte raka vägen hem. Väl hemma trodde jag att jag skulle sova en stund, men fasten jag var helt slut så ville inte kroppen somna. När Tim kom hem vilade han lite & sedan åkte vi & handlade.
Kvällen slutade med att vi bråkade om hushållssysslor. Det var precis det jag inte behövde.. Efter att ha känt mig helt värdelös på jobb så känner jag mig ännu sämre nu & vet inte riktigt vad jag ska göra för att räcka till. För vad jag än gör så är det aldrig tillräckligt, & jag mår bara dåligt... Jag önskar bara att jag kunde duga för den jag är....

Puss&kram

Presentation


Emma heter jag, kommer från Örkelljunga Skåne. Är 28 år & jobbar på Perköps åkeri. Här följer ni min resa genom livet.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2019 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards