Alla inlägg under mars 2013

Av Emma Lindahl Smith - 27 mars 2013 07:23

Hai läsare<3
Igår så gjorde jag i princip ingenting.
Kollade runt lite på nätet efter träningskläder :3
Min brors flickväns mamma kom hit med ps2 & alla spelen så jag har något att göra :)
Älskling ringde igår<3
Han har blivit sämre än när jag var där så det kommer nog inte bli något på fredag :(
Verkligen synd..
Är orolig för att det ska va svininfluensan eller lunginflammation :/
Nu blire att fortsätta sova.
<3

Av Emma Lindahl Smith - 26 mars 2013 09:55

Hej läsare!
Ligger här med 39 i feber & kollar dexters laburatorium :$
Igår gymmade jag & louise, tog axlar & överkropp typ.
Sen åkte jag hem, var även ute med farmors hund en runda :)
Lämnade in cirka 3 läxor.
Idag ska jag typ inte göra ett skit. Tycker synd om älskling som oxå är sjuk :( hoppas vi e friska till fredag iaf :)
Skriver sen, puss<3<3

Av Emma Lindahl Smith - 24 mars 2013 22:28

Natti alla läsare.<3

Sjukt trött efter att ha redigerat en bild. 

Imorgon är det massor som ska göras.

Inte en lugn stund som vanligt, suck..

Funderar på att göra en tutorial imon på hur jag fixar mitt hår, får se hur det blir med det ^^

Nu bjuder jag på en bild jag redigerat ikväll.

Såklart min favoritfotograf som fottat!

Louise Nilsson<3

 

Av Emma Lindahl Smith - 24 mars 2013 21:27

Hai Läsare!

Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge ;)

Slutade sist tror jag med att vi var påväg till Tims mamma.

När vi kom fram så bar ja in mina väskor & sen chillade vi en stund & mös.

Åt tacos på kvällen, bakade cookies (hans mamma baka & jag fick lukta på dom(A)) & sen gjorde jag fredagsmys!

Morötter, äpple & dipp :3

Såg Irland-Sverige, fotboll för första gången i mitt liv & fattar fortfarande inte grejjen med fotboll.

Fick sköna skratt oxå & mådde riktigt bra!

Sen var det sovdags.

Tim hade riktigt ont i sin rygg så det var en jobbig natt med extremt lite sömn :/

Dagen efter så hände inte så mycket..

Älskling hade så extremt ont överallt & tyckte riktigt synd om honom :/

Vi åkte till hans pappa & sov mestadels hela dagen.

Blev varken bio eller bada, men det var bäst så.

På kvällen kom Erika & Deichman.

Jag råka däcka i en stol så de åkte vidare :/

Sen fick Tim nästan fösa mig till sovrummet för att jag inte skulle sova i stolen xD

Sov rätt hårt natten mot söndag.

Sen idag gjorde vi inte så mycket.

Sov mest eftersom han fortfarande hade ont och feber.

Sen kom pappa & vi övningskörde till scouterna.

På scouterna hände inte så mycket & sen var det hemfärd.

Kommer ett gonattinlägg senare!

Puss.<3

Av Emma Lindahl Smith - 22 mars 2013 17:05

Var på riskettan innan & den va fett chill!
Fick mycket nytt att tänka på.
Övningskörde sen lite i ängelholm & sen hem till älskling :)
Just nu åker jag med honom till hans mamma :D
Ska sova där till imon, fett med mys :)
Bjuder på en bild!
Puss<3

Av Emma Lindahl Smith - 22 mars 2013 09:04

Sitter på riskettan nu och ska va här till halv 1. Kul!
Kommer en bild på dagens outfit :)

Presentation


Emma heter jag, kommer från Örkelljunga Skåne. Är 28 år & jobbar på Perköps åkeri. Här följer ni min resa genom livet.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards