Alla inlägg under mars 2013

Av Emma Lindahl Smith - 21 mars 2013 17:33

Simmade 50 längder idag med Louise :)
Har galen träningsvärk sen igår så jag pallar inte så mycket x)
Väntar på mamma just nu, vi ska dra & käka.
Bjuder på en bild sålänge.
Puss<3

Av Emma Lindahl Smith - 21 mars 2013 15:14

Sitter på bussen påväg mot simhallen.
Fett drygt.
Alla andra har fått påsklov nu men inte jag..
Jag har risk1:an imorgon (y)

Av Emma Lindahl Smith - 21 mars 2013 13:54

Matte nu.. fett segt..
Är orolig för att Tim inte svarar.. hoppas de inte är något..
Ska till honom imorgon så..
Usch dessa känslor..

Av Emma Lindahl Smith - 21 mars 2013 11:50

Jag är sur.. Min dator fuckar & jag har tappat ett E & en 3:a..
Skärmen är konstig med men de har ja fixat nu..
Dåliga daaag!

Av Emma Lindahl Smith - 21 mars 2013 11:30

Datorer..

Jag hatar datorer..

Tangenterna åker av, skärmen vänder sig utan anledning & de svarta plupparna som sitter under tangenterna försvinner så man inte kan skriva.

Varför gör all teknik såhär mot mig för?

Något jag även extremhatar är folk som skryter.

Pengar, resor, jobb och framgångar.

Jag har inga pengar merän 500:- i månaden från studiebidraget.

Jag har inga pengar att resa för eller får inte lov att resa.

Jag söker jobb på jobb men får inget.

Jag har inga framgångar, bara motgångar hela tiden.

Förstår människor hur man känner sig när de skryter?

Nej.

Man känner sig värdelös & nedtryckt.

Man försöker hela tiden att gå upp till den nivån de är på utan framgång.

Man blir deprimerad för att man inte lyckas.

Men man fortsätter ändå försöka.

Varför?
Man vill inte visa sig svag.

Man tur ut alla frustrationer och allt hemma.

Föräldrarna tröttnar på en & börjar skrika på en.

Man får ångest för det.

Livet rasar lite men man försöker bygga upp.

Försöker gång på gång, utan framgång..

Om du är en sådan som skryter, sluta.

Du vet inte hur dåligt en människa kan må.

Eller hur den har det ställt hemma.

Tänk alltid en extra gång innan ni öppnar munnen.

Presentation


Emma heter jag, kommer från Örkelljunga Skåne. Är 28 år & jobbar på Perköps åkeri. Här följer ni min resa genom livet.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards