Alla inlägg den 11 december 2013

Av Emma Lindahl Smith - 11 december 2013 10:55

Hai läsare.<3

Var ett tag sen jag skrev & det får bli när jullovet startar som jag tar tag i min viktnedgång.

Just nu har jag varken tid eller viljan till det.

Viljan är det som man behöver mest.

Har räknat ut att jag måste gå ner cirka 4kg/månad om jag ska lyckas till studenten.

Jag kanske inte lyckas hela vägen, men miyy första småmål är 75 iaf.

Just nu väger jag cirka 82 kg så det borde inte vara omöjligt.

När jullovet kickar igång så skippar jag godis, sprit (förutom på nyår), onyttig mat & bara kör på.

Har kollat lite & när jag är hos älskling har jag hittat en 9km lång runda som jag går 2/dag när jag är hos honom.

Så får jag se om han vill följa med mig :)

Annars så blir det gymmet 2/dag.

Ska införskaffa mig en liten kalender så jag skriver upp när jag tränar & vad mina resultat ger.

Ska även väga mig var 2:a vecka så jag ser hur det går för mig.

JAG SKA LYCKAS!

Idag är sista jobbedagen för mig, sen blir det ut & söka igen..

Känns lite tråkigt men kan inte direkt påverka det.

Arbetsförmedlingen nästa höh.

För övrigt så ska jag snart till skolan, börjar 13:00 & går till 1420, fett onödigt.

Stannar sedan kvar i skolan till 15:00 för mattens skull..

Sen blir det hem en liten stund & sen träffa Bella för sista gång.

Nej, nu får jag äta resterna från min kycklingsallad.

Skriver antagligen imorgon igen.

Puss sålänge.<3

Presentation


Emma heter jag, kommer från Örkelljunga Skåne. Är 28 år & jobbar på Perköps åkeri. Här följer ni min resa genom livet.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards