Alla inlägg den 15 december 2013

Av Emma Lindahl Smith - 15 december 2013 00:24

Hai läsare.<3

Har varit uppe sen 6 imorse så skriver ett kort inlägg nu.

Gick upp 6 för att hinna duscha osv imorse.

Åkte hem till mina föräldrar för att sen åka vidare till Danmark.

Vi gick över, jag, älskling, pappa, mamma, brorsan & hans tjej.

Eller ja, vi åkte båt & gick sedan i helsingör.

Vi handlade lite där & gick in på The old irish pub.

Verkade som ett mysigt ställe.

Drog tillbaka till Sverige & sen hem.

Somnade en timme eller två & sen var det vidare på julbord.

Åt mat & snackade lite & sen drog vi till Örkelljunga.

Där hämtade jag ut ett paket, min klocka från kjell & co.

Sen stack vi hem till älskling & ja, här är jag.

Har gjort en hel del på mitt svenska tal & nu är jag ordentligt trött.

Har även fixat bilderna till ett företags hemsida.

Men nu bjuder jag på en massa bilder & sen ska jag sova.

Puss.<3

           

Presentation


Emma heter jag, kommer från Örkelljunga Skåne. Är 28 år & jobbar på Perköps åkeri. Här följer ni min resa genom livet.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards