Alla inlägg den 13 december 2013

Av Emma Lindahl Smith - 13 december 2013 21:40

Gokväll mina läsare.<3

Åkte ifrån skolan idag.

När jag kom hem så pratade jag lite med pappa & det kändes lite bättre.

Efter en stund stack jag hem till älskling & han fick mig le igen.<3

Min stjärna, vad skulle jag gjort utan honom?  

Har hängt här hela dagen & vi har inte gjort så mycket merän kollat någon film & så :)

Ikväll har inte hänt så mycket, chillar mest & kollar på tv.

Ska till Tobbe & Fanny en runda sen & umgås med dom, behöver det sen igår.

Har gjort lite chokladpudding som jag senare ska kalasa på (Y) Bättre än godis :)

Har även gjort lite efterforskningar & tror att jag på allvar ska börja med LCHF dieten igen.

Den kan man leva med livet ut (vad jag har förstått) så jag ska fundera på det över helgen.

Fördelen med LCHF är att du kan äta det mesta utom, pasta, ris potatis & typ bröd.

Ska länka till en jättebra sida med videos osv.
http://www.kostdoktorn.se/lchf

På måndag ska jag börja träna iallafall.

Ska bli skönt att röra på sig igen & känna att man lever, haha.

Har varit trött hela dagen & nu på kvällen pga allt som hände inatt.
Ska försöka få i mig socker så jag kan vara mer vaken :)

Bjuder på en bild nu.

Puss<3

 

Av Emma Lindahl Smith - 13 december 2013 09:39

Hai läsare.<3

Var ju på Bahnhof igår med Louise & Hannah.

Tåget gick inte så vi fick åka buss istället.

På e4an så kom busschauffören på att han inte hittade till stationen så jag fick guida han, så lullig som jag var.

Drog in på Bahnhof & allt var okej.

Efter en stund så hör jag folk säga att tjocka människor inte borde vara på dansgolvet för de tar plats.

Under resten av kvällen sa killar & tjejer det till mig & jag antar att det var folk som kände varandra & sagt att de ska säga så.

Jag förstår inte varför folk måste hålla på..

Jag är tjock.. Håll käften om det?

Jag kämpar mot min kropp & det hjälper fan inte att folk trycker ner mig psykiskt.

Efter ett tag åkte vi hem & jag grät..

Sov inte inatt för att jag låg & tänkte på detta.

Varför måste man vara smal för att passa in?

Varför kan inte samhället acceptera att man är som man är?

Jag tänker inte gå ut igen förrän jag är smal.

Jag skäms över mig själv, för att jag är stor.

Har gjort min redovisning & sen ska jag gå hem.

Mår så jävla dåligt över allting.

Ska senare till älskling & sova där.

Men nu ska jag lyssna på de andras presentationer.

Puss.<3

Presentation


Emma heter jag, kommer från Örkelljunga Skåne. Är 28 år & jobbar på Perköps åkeri. Här följer ni min resa genom livet.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards