Alla inlägg den 10 juni 2013

Av Emma Lindahl Smith - 10 juni 2013 23:28

Well, dags att sova. Mycket som händer imorgon igen tyvär.. Måste ringa till um oxå för mina cerazette har fuckat upp sig.. Venne riktigt vad som händer i min kropp just nu..
Men men, bjuder på några bilder, puss & sov gott<3

Av Emma Lindahl Smith - 10 juni 2013 21:56

Hai bloggen<3

Förlåt för att jag inte uppdaterat på cp länge.. Har varit jättemycket med körkortet & sedan en annan tråkig sak.

JB i Ängelholm har lagts ner så jag har ingen skola för tillfället. Jag & fina Louise ska antagligen bo på internat tillsammans & gå på akademi båstad.

Om vi får ihop pengarna det vill säga..

För övrigt har jag haft 5 månader med min påg.

5 lyckliga månader.

Utan honom vet jag inte vad jag skulle gjort.

Lyckan i mitt liv.<3

För övrigt håller mina tankar mig sällskap ikväll..

Mår skit av dom & gråter en hel del..

Men vad gör det?

Sålänge alla andra är på bra humör osv så är det okej att jag själv mår dåligt, jag har ju trotts allt lyckats få alla andra må bra.

Jag blir bara så nere i mig själv när jag ser att alla andra har det mycket roligare än jag själv, men det är ju så det ska vara. Jag menar, det har alltid varit så?

För övrigt har jag plockat ner speglen på mitt rum.. Hatar att se min kropp..

När jag är klar & gått ner mina kilo kanske den åker upp igen.. Men just nu, så får den ligga där den ligger.

Jag har slutat skära & skada mig själv helt nu med, har inte gjort det på några månader. Har börjat skriva igen helt enkelt.

Lyckades gå ner 2,1kg till denna månaden..

Har krympt några centimeter runt lår, rumpa, höft & armar. Är besviken över att magen inte krympt än, hatar att vara äppelformad.

Hur som helst så bjudet jag på några bilder, puss.<3

   

Presentation


Emma heter jag, kommer från Örkelljunga Skåne. Är 28 år & jobbar på Perköps åkeri. Här följer ni min resa genom livet.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards