Alla inlägg den 11 juni 2013

Av Emma Lindahl Smith - 11 juni 2013 23:19

Well, väl hemma så tar tankarna över direkt..
Är så sjukt trött på dom!
Känslan när det ekar i huvudet att man är värdelös & inte värd något.
Det är då jag tar musiken till hjälp & inser att det inte är sant.
Mår lite dåligt över att jag pratat med älskling så lite idag.. Saknar honom cp mycket.. Vill bara ha han här & krama honom..
Men det är sådant jag aldrig säger till honom för jag vill inte verka jobbig eller påfrestande. Kontentan av detta blir då att ni läsare, får utstå mitt gråtande.
Men nu säger jag gonatt & bjuder på en bild av min mysiga säng<3

Av Emma Lindahl Smith - 11 juni 2013 11:10

Hai läsare.<3

Nu kommer jag antagligen få en hel del kommentarer om hur tjock & ful jag är osvosv men det struntar jag i just nu. Jag börjar äntligen se att jag blivit smalare än för 5 månader sedan.

Vad tycker ni, har jag blivit smalare?

Bild.<3  

Av Emma Lindahl Smith - 11 juni 2013 09:38

Gomorron alla läsare<3
Fick en liten chock igår när jag såg hur många som egentligen läser min blogg, det värmer<3
Fick hur som helst nedslag av komunen idag när jag ville boka tid.. Ska ringa igen på fredag.
Vad som händer idag är att jag ska tvätta undam, diska, städa köket & mitt rum & sedan till sist. Grilla ikväll med världens bästa louise<3
Nu blire frukost för jag är rätt hungrig ^^
Puss<3 Dagens outfit, pallar inge annat<3

Presentation


Emma heter jag, kommer från Örkelljunga Skåne. Är 28 år & jobbar på Perköps åkeri. Här följer ni min resa genom livet.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards