Alla inlägg den 12 juni 2013

Av Emma Lindahl Smith - 12 juni 2013 23:11

jaha, nu säger jag gonatt dårå.
Längtar till fredag<3
Bjuder på en osminkad bildjävel ;)
Puss<3

Av Emma Lindahl Smith - 12 juni 2013 21:48

Imgenting blev som tänkt idag, merän att jag fick städat köket.
Så nu lutar jag mig bak, fixar en massa popcorn & fortsätter med mina skräckfilmer.
Puss<3

Av Emma Lindahl Smith - 12 juni 2013 19:15

Jag har två problem.

Det ena är kontrollbehov, det andra är närhetsbehov.

Jag hatar mig själv på grund av de 2 problemen & jag kan inte göra ett skit åt det.

Det är därför människor jag älskar tröttnar på mig & lämnar mig.

Det är därför ingen pallar med mig.

Jag har jobbat på dehär 2 problemen ända sedan vi upptäckte dom i högstadiet & jag kommer ingenstans.

Allra värst, är att jag inte längre har kontroll över det, idag har jag tappat all kontroll..

I över snart 2,5h har jag gråtit non stop.

Över allting som händer just nu & över de mest otänkbara saker som ingen bryr sig om.

& det som är så jävla drygt, är att närhetsbehovet tar över och jag hela tiden tjatar på tim om att ses.

Jag inser själv att en dag kommer han ge upp på mig på grund av det.

Men fortfarande, jag kan inte hjälpa det.

Det går bra att vara utan honom 1-2 dagar om vi har ständig sms kontakt.

Men sedan går det snabbt utför, jag gråter mig till sömns, gråter hela tiden & mår allmänt dåligt.

Det som även är jävligt dåligt är att ingen förstår mig, för de vet inte hur det är att leva med dehär problemen.

De säger att det går att träna bort, men det går inte.

Så, här sitter jag. Ett hopplöst fall.

Jag önskar bara att det fanns en hjälp att få med dethär, men inte ens min psykolog kan hjälpa mig.

Det sista jag inte vill ska hända, är att tim lämnar mig.

& jag hoppas verkligen att det aldrig kommer hända.

Han har sagt till mig tusen gånger om att han aldrig kommer göra det, att han älskar mig.

Jag tror på det, men så kommer psyket in & trycker ner mig.

Psyket börjar jag äntligen kunna behärska.

Men kontroll & närhet, det går bara inte..

Förlåt & jag hoppas människor förstår bättre nu.

Jag älskar dig Timothy William Smith.<3  

Av Emma Lindahl Smith - 12 juni 2013 11:48

Gomorron alla läsare<3
Idag så ska köket städas då jag ej hann det igår. Ska ner & träffa lilla farmor en runda med & antagligen va med min höna lite oxå :)
Saknar mim påg otroligt mycket, önskar verkligen jag hade mitt körkort..
Hir som helst ringde jag även till um oxå & de sa att om saker inte blir bättre får jag åka dit.. Buhu om cerazette slutar funka för mig :((
Men nu bjuder jag på en bild på mitt oplattade hår, puss<3

Presentation


Emma heter jag, kommer från Örkelljunga Skåne. Är 28 år & jobbar på Perköps åkeri. Här följer ni min resa genom livet.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards