Alla inlägg den 13 juni 2013

Av Emma Lindahl Smith - 13 juni 2013 17:03

Var nyss med pappa & kollade kroppen. Nu lät de kanske fel, men man stod på en vågliknande grej & den mätte allt i kroppen :) var på herbalife i ängelholm & det var en massa hittepå :/ shakerna man skulle käka mätta inte ett skit & det var svindyrt. Så, gå inte på herbalife! Dock fick både jag & min far upp ögonen om vikt & allt sånt nu. Tror att vi båda behövde de :)
Bjuder på en bild, puss<3

Av Emma Lindahl Smith - 13 juni 2013 13:25

Eftersom det är näst sista dagen det går att använda busskortet så använder jag det idag ;)
Min destination är tyvär bara bruksgatan östra i ängelholm :(
Ska köra med Peter :D
Sen hälsokontroll & sedan handla :)
Perfekt!
Bjuder på bilder, puss<3

Av Emma Lindahl Smith - 13 juni 2013 11:09

Gomorron alla läsare<3
Nu imorse så har jag gjort frukost & diskat :))
Sitter mest & degar vid datorn nu, & gör körkortsfrågor.
Failar lite på dom :$
Om någon timme ska jag till banken med pappa & sen till körskolan för körning :)
Efter det ska jag & pappa gå på en wellness analys & se hur vi verkligen mår :)
Känns bra :D
Hoppas att vädret blir bättre med, just nu ösregnar det.
Sen ska jag nog tvinga pappa att vi ska åka till maxi & handla :))
Hur som helst så bjuder jag nu på en bild på dagens outfit.
Puss<3

Presentation


Emma heter jag, kommer från Örkelljunga Skåne. Är 28 år & jobbar på Perköps åkeri. Här följer ni min resa genom livet.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards