Alla inlägg under april 2013

Av Emma Lindahl Smith - 12 april 2013 21:44

Är helt slut.. kan inte tänka eller något..
Ska messa pojken gonatt nu. Saknar honom massor<3
Natti världen :*<3

Av Emma Lindahl Smith - 12 april 2013 20:45

Eftersom jag inte kan träffa älskling förrens nästa helg så passar jag på att röjja läxor :D
Sen ska jag även göra körkortsteori :)
Gör detta tillsammans med min cider som sällskap & min musik.
Blir väll snart att sova så snabbt jag är klar.
Blir mer körning imorgon med pappa :3
Här får ni en hint på vad jag kommer pyssla med ikväll :)<3

Av Emma Lindahl Smith - 12 april 2013 18:17

Bild på dagens lunch kommer längre ned :)
Har hjälpt pappa ute i garaget med att fixa till avgasröret på 93:an.
Ska övningsköra & hämta mat nu.
Är lagom irriterad för inget går som jag vill.
& att inte träffa älskling denna helgen svider ännu mer..
Kommer en bild på dagens lunch, puss<3

Av Emma Lindahl Smith - 12 april 2013 10:19

Har svenska nu & där ska vi lära oss Danska. Låter lite sär men ja.
Eftersom jag är uppväxt med gammelskånskan så kommer det nog gå rätt lätt :)
Bjuder på en bild :)<3

Av Emma Lindahl Smith - 12 april 2013 09:35

Har just nu meningslös matte..
Funderar på om jag ska till Frida ikväll eller inte. Får se vad pappi säger.
Snart Svenska & sen har jag engelska redovisning ^^
Nuvfpr jag fortsätta räkna, puss<3

Av Emma Lindahl Smith - 12 april 2013 07:22

Hai alla morgonpigga!
Numera hatar jag skånetrafiksappen oxå för den bara kraschar & avslutar sig själv..
Har även insett att jag är beroende av mitt läppsyl.. Hittar inte det någonstans & börjar få lite småpanik..
Nu bjuder jag på dagens outfit, puss<3<3

Av Emma Lindahl Smith - 11 april 2013 22:24

Har blivit försökskanin för Dalacin :) Jag har acne & är extremt trött på det så min hudläkare skrev ut Dalacin åt mig. Än sålänge verkar det okej så jag får se frammåt. För övrigt så kommer det bild på vaf jag använder morgon & kväll eftersom folk frågar hela tiden :) Använder ansiktsvatten innan jag tar på Dalacin, blev ingen bild på den^^
Nu ska jag messa min påg gonatt & ni läsare får oxå sova gott.
Puss, här kommer bilder<3<3

Presentation


Emma heter jag, kommer från Örkelljunga Skåne. Är 28 år & jobbar på Perköps åkeri. Här följer ni min resa genom livet.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards