Alla inlägg under april 2013

Av Emma Lindahl Smith - 11 april 2013 21:55

Hai läsare.<3

Har gått runder & tänkt på en sak en lång stund nu & jag känner att det är dags att skriva om det.

Kommer ni ihåg när ni precis träffade er kille & hur han kämpade för att bli er & när han väl fått er så kämpade han i en månad & sedan slutade?

Du får sms om att han älskar dig & saknar dig men sedan händer inte mer.

Vad hände med alla gulliga gonatt sms & när man vakna såg man på displyen "God morgon älskling, du är vackrast i världen och bara min" eller de spontana sms där han beskriv hur mycket just DU betyder och hur mycket han älskar dig?

No offence till er killar, men detta sårar faktiskt tjejer när ni slutar kämpa som ni gjorde från början.

Jag har märkt av detta & är faktiskt lite hängig på grund av det.

Jag kan skriva 3 sms (diktar) om vad han betyder och hur mycket jag älskar honom.

Svaret jag får tillbaka är, sov gott älskar dig.

Det är inte så att jag som tjej KRÄVER en hel roman, men att iallafall få lite mer tillbaka än bara det lilla?

Det är fler än jag som hakar upp oss på detta & det sårar även om vi alltid är tysta om det.

Många av mina internet/irl tjejkompisar har frågat vad man ska göra åt saken & "få honom att bli romantisk igen så man kan känna sig värdefull på nytt & älskad". Svaret är att jag faktiskt inte vet.

SÅ jag ställer över frågan till er killar.

Varför "ger ni upp" & slutar kämpa som innan ni fick er prinsessa?

Jag älskar min Tim & vill inte hänga ut han eller så, han är romantisk & allt jag vill ha.

Det är bara så att jag vill kunna ge mina kompisar ett svar så de slipper oroa sig över att deras kille ska göra slut, eller att han är otrogen osv.

Så svara på nu killar, ni kan vara anonyma.<3

Av Emma Lindahl Smith - 11 april 2013 19:16

Var på gym innan idag.. Funkade helt okej fasten Louise var tvungen att gå tidigare.
Bokat lokal nu till min 18års fest, fett naajs!
Är irriterad just nu för pappa har tagit duschen :( han tar ju så låång tid på sig..
Kudden blir blöt för jag saknar Tim.. 1v till utan honom.. Gör så jävla ont :'(
Bjuder på en bild sen jag gymma, puss..<3<3

Av Emma Lindahl Smith - 11 april 2013 15:15

Är påväg till gymmet nu.
Blir bröst, axlar & triceps :)
Saknar min pojk cp mycket :(
Har fått en liten utmaning & de är att inte uppdatera min fbstatus på 1v^^
Kommer lyckas!
Uppdaterar sen innan jag gymmar, puss<3

Av Emma Lindahl Smith - 11 april 2013 07:21

Igår var jag på väla med fina louise, frida & cecilia. Vi handlade lite & de kommer bild på det med :)
Ni får nöja er med detta sålänge, puss<3

Av Emma Lindahl Smith - 10 april 2013 07:44

Kommer en bild på dagens outfit.
För övrigt hatar jag skånetrafiken & bara önskar att jag har mitt körkort i näven jävligt snabbt.

Av Emma Lindahl Smith - 9 april 2013 20:35

Blivit godkänd på fas B nu på körkortsteorin, känns så jävla bra!
Har träningsvärk i ben, mage & rygg efter dehär 2 dagarna.. Ska bli kul att gå på väla imon!
Ska inte träffa pojken min i helgen, känns hemskt men sant.. Hans irländska släkt är här så han får umgås med dom.. fattar inte hur jag ska klara mig så länge utan honom..
Kommer göra jätteont..
Får ta en smygare upp dit i nästa vecka, om han nu inte blir sur för de dvs.. Var inte så populärt sist..
Nu säger jag gonatt & nu får lite bilder att kolla på, puss.<3

Av Emma Lindahl Smith - 9 april 2013 20:00

Från & med nu så hatar jag Lidl.

Fick ett mejl vid 10 tiden idag att de skulle höra av sig om tid för en arbetsintervju & nu fick jag ett nytt mejl där det stod att de redan hittat någon annan & att jag skulle söka vidare.

Vad i helvete är det för stil?!

De kan väll inte ge förhoppningar sådär & sen bara, nä vi hittade någon annan?

Sjuka i huvet eller?

ÅÅÅH vad jag blir förbannad..

Ny uppdatering sker senare.

ARG EMMA..

Presentation


Emma heter jag, kommer från Örkelljunga Skåne. Är 28 år & jobbar på Perköps åkeri. Här följer ni min resa genom livet.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards