Alla inlägg den 15 november 2013

Av Emma Lindahl Smith - 15 november 2013 19:59

Gokväll mina läsare :)

Stack hem efterskolan, lagom arg, eftersom dreamviewer inte vill fungera på min dator.

Dreamviewer är ett program där man gör hemsidor & varje gång man sparade så försvann allt jag arbetat med. Vadå, jag blir sur över sånt? :)

Drog senare till statoil för att tanka & sen till willys :)
Köpte lite pulled pork (typ ungsmarinerat fläskkött som vart aslänge i ungnen & som smälter i munnen) lite räfflade potatis med barbeque (stavning) smak & gurka till det :)

Har suttit lite & pillat ännu mer med en tatuering jag vill göra när jag har råd med det :)

Kommer bild på det senare :)
Just nu kollar jag på dobidoo & vi ska snart käka nån kaka jag köpte på willys :)

Ska även pyssla med Engelska broshyren & mer på Dreamviewer.

Har hela journalistiken efter mig med men den tar jag imorgon kväll :)
Nu får det bli lite kaka & jag bjuder på en bild.

Färgerna är ej klara men ni får en hint här iallafall :)

Puss.<3

 

Av Emma Lindahl Smith - 15 november 2013 10:11

hai läsare.<3

Fick en kommentar innan att jag måste skriva mer.

Jag trodde inte folk var intresserade av mitt liv men fel hade jag :)

Dock måste jag hela tiden tänka & begränsa mig så inte mina vänner & övriga blir påverkade.

Iallafall så går träningen lite neråt igen, ska ta tag i det på måndag :)
Igår så var det en fall-dag för mig.

Låg hemma, grät & var allmänt deppad över en massa saker. Det som utlöste detta var att diskmaskinen & mitt element gick sönder.

På kvällen kom min älskade till mig & jag blev genast glad igen, tänk vad en enda person kan ändra på ens humör.   

För ett par dagar sen kom jag över en ny låt som genast hamnade på min toplista.

Gmx har sammarbetat med Danish & deras låt är Alla nätter.


Den är helt enkelt bäst.

Det dåliga just nu är att mitt premium gått ut :/

Ska fylla på när jag kommer hem :)

I helgen så ska jag hem till lilla Örkelljunga & jobba :)

Behöver pengar till bensin :)

Jag & Pappa ska städa garaget & sen gå igenom lite pappersarbete.

Nu får det räcka för stunden så skriver jag mer när jag har tid.

Puuss<3


Presentation


Emma heter jag, kommer från Örkelljunga Skåne. Är 28 år & jobbar på Perköps åkeri. Här följer ni min resa genom livet.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards