Alla inlägg den 29 november 2013

Av Emma Lindahl Smith - 29 november 2013 19:42

Gokväll mina läsare.<3

Jag gör ett ovanligt snabbt inlägg nu för snart kommer mina finfina vänner<3

Är så sjukt glad över att äntligen få komma ut med vänner & ha kul!

Äntligen känner jag att jag har vänner & inte är helt forever alone.

Kommer en snabb bild nu på hur jag ser ut.

Paradise hotel Tema så jag har kort,korta svarta shorts med glitter på (Y) & resten ser ni :p

Är så otroligt taggad!

Info om kvällen får ni imorgon!
PUUUUUSS!<3

 

Av Emma Lindahl Smith - 29 november 2013 14:15

God eftermiddag mina vänner.<3

Stod på vågen imorse när jag vaknat.

Blev besviken över siffrorna men samtidigt var det skönt att få facit i hand.

Mina siffror blev.

Vikt: 80.4

Fett: 39.3

Vatten: 44.9

Muskler: 22.9

Ben: 5.8

Normala värden för mig (nu är dom inte exakta men på ett ungefär) ska vara på..

Vikt: 55-65

Fett: 21-33
Vatten: 47-57

Muskler: ca 34%

Ben: 5.8-6.2

Det var lite hårt att få se siffrorna men nu vet jag vad jag har att kämpa för.

Hur som helst så ska jag & mina fina vänner till Madison ikväll & ge järnet där.

Längtar supermycket!

Det var så hemskt längesen jag var ute & nu bara längtar jag.

När Madison är slut blir det vidare till pojken min & sova där :)

Nu får jag nog säga hejdå sålänge, måste börja med naturkunskapen :(

Uppdaterar kanske innan jag drar, puss<3

Av Emma Lindahl Smith - 29 november 2013 11:27

Hai vänner.<3

Det regnade in kommentarer om att man inte förstod träningsschemat så nu ska jag förklara lite.

Det var så självklart för mig så tänkte utan på de som inte var med riktigt :)

Iallafall.

På måndagar tränar jag cirka 2h (9-11) på morgonen & vid varje träning bränner jag mellan 500-600 kcal.

200 på crosstrainer, 200 på cykel & 100-200 på löpbandet.

På kvällen tänker jag köra ett pass till på cirka 2h (19-21:00) samma sak.

På Tisdagar blir det cirka 1h på morgonen (7-8) & där kommer jag antagligen bara bränna 200-400kcal.

Har sett nu att jag missat lite i räkningen.

På kvällen blir det träna igen 2h (19-21:00) & där blir det 600kcal. Sammanfattning blir det nog 800-1000kcal.

Onsdagar blir det antagligen bara 1h träning på morgonen (7-8) eftersom jag jobbar på eftermiddagen.

Torsdagar tränar jag 2h (13-15:00) på eftermiddagen & bränner 600kcal.
På kvällen så blir det igång igen 2h (19-21:00) med cirka 600kcal.

Fredagar blir det 1h på morgonen (7-8) cirka 200-400kcal.

Blir senare träning igen på kvällen mellan 19-21:00 då jag bränner cirka 600kcal.

Lördag & söndag blir vilodag om jag inte hittar på annat.

Summering av detta så tränar jag..

15h/v & det anser jag inte är för mycket.

Kcal uttaget blir..

3800/v & det är oxå bra enligt min synpunkt.

Månadens vägning kommer komma senare i eftermiddag när skolan slutat.

Om jag märker att jag blir för hårt pressad så kommer jag givetvis tappa ner & ta lite på lördagen eller söndagen med.

Varför gör jag dethär?

Mitt mål är att lyckas gå ner till 65kg till studenten så jag kan vara nöjd med mig själv & känna mig fin på min student.

Man måste vara nöjd med sitt egna utseende annars kommer man inte långt.

Man trycker istället ner sig själv & känner att man inte är värd något så man trycker lite extra kakor eller godis eller vad det än är som tröstar.

Jag ska alltså gå från 80.4-65kg på cirka 5 månader.

Det är 3kg/månad.

Jag kommer fixa detta, det vet jag.

För jag är stark!

 

Av Emma Lindahl Smith - 29 november 2013 10:28

Hai läsare.<3

Vuxenpoäng till mig idag, gjort ett träningsschema!

Dock skulle jag gjort naturkunskapen nu, men den får jag ta på lördag istället, medans jag passar barnet :P

Detta är iallafall bilden för hur jag vill lyckas.

Måste gå ner 2.5kg/månad om jag ska klara det till studenten.

Känner verkligen att jag kan lyckas, om mitt huvud bara vill!

Får bli en bild nu & drar mig mot engelskan, poss!

 

Presentation


Emma heter jag, kommer från Örkelljunga Skåne. Är 28 år & jobbar på Perköps åkeri. Här följer ni min resa genom livet.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards