Alla inlägg den 22 november 2013

Av Emma Lindahl Smith - 22 november 2013 09:57

Hai läsare.<3

Idag är en sådan dag där jag inte orkar någonting.

Har knappt sovit inatt pga äckliga mardrömmar.

Mitt humör är inte på topp & egentligen vill jag bara hem.

Att veta att man har ett helt naturkunskapsprojekt efter sig är inte det bästa heller.

Jag har helt enkelt inte orkat börja..

Det är grått, mulet, regnigt & blåsigt ute..

Verkligen glädje väder -.-'

Min del av projektet ska handla om försurning, ska vara en powerpoint & text som ska vara 10min.

Egentligen kan jag göra detta på cirka 1h, men just nu orkar jag inget.

Denna lektionen får gå åt till ingenting & sen i helgen får jag ta tag i detta.

Har engelska efter detta & min broshyr är iallafall klar där.
Hoppas vi inte börjar på något stort.

Efter det är det medialektion, ska arbeta med Dreamviewer.

Min "hemsida" skulle varit klar nu egentligen, men varje gång jag trycker på spara så försvinner allt.

Har suttit hela veckan med detta & jag blir bara så arg på det.

Nej usch, nu får jag göra något vettigt, skriver sen.

Puss<3

 

 

Presentation


Emma heter jag, kommer från Örkelljunga Skåne. Är 28 år & jobbar på Perköps åkeri. Här följer ni min resa genom livet.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards