Alla inlägg den 2 september 2013

Av Emma Lindahl Smith - 2 september 2013 20:07

Hai vänner.
Gjorde klart filosofin & stack senare ner mot skolan. Mötte upp Louise & stack in till skolan för att skicka in sakerna. Mitt internet fungerar ej i Macen som vi fått från skolan, sämsta datorerna ever.
Efter det drog vi till UM här i Båstad & jag fick nya p-piller. WOHO!
Sen stack vi till Ica för att handla inför ikväll & sedan åt vi mat.
Inspirerande, ohja.
Har kommit underfund med att jag ska sluta äta kakor & godis.
Ska numera ha 1 dag i veckan där jag får äta vadfan jag vill & resten ska vara nyttigt & jag ska ut & gå massor.
För övrigt ska jag se idol nu med Louise & dricka te.
Berättar mer innan jag ska sova.
Kommer förresten en bild på mitt schema, puss.<3

   

Av Emma Lindahl Smith - 2 september 2013 14:17

Hai trogna läsare.

Kommer inte ens ihåg var jag slutade sist.. Har hållt mig ifrån bloggandet ett tag då allting var kaos.

Klarade mitt körkort 13/8-13, har glidit runt i min bil sedan dess.

Den 17/8-13 flyttade jag & min fina vän Louise in i huset här i Båstad.

Vi blev tvingade att flytta då JB lades ned & vi fick börja på Akademi båstad.

Detta har varit en turbulent resa för mig då jag verkligen älskade JB, & alla runt omkring.

De lärare vi har fått nu är väll okej, men det är ändå jobbigt att vi inte får ha kvar vår mentor Sara.

Jag har kvar samma klass som på jb vilket är en stor lättnad.

För & nackdelar med detta tänker ni nu säkert..

Fördelar.

Slipper skitsnacket i Örkelljunga & alla haters.

Är närmare min kärlek <3

Kommer närmare socialsammanhanget. Dvs, kompisar som bor i båstad.

Får lära mig på allvar att klara mig själv.

Får bättre erfarenhet med ekonomin.

Nackdelar.

Pengarna räcker inte till (vad bränner jag dem på?!)

Saknar min pappa något så otroligt mycket.

Saknar de få kompisarna jag hade i örkelljunga.

Skiter i att träna & äter onyttigt när ingen ser på.

Slutsats.

Det var både bra & dåligt att vi flyttade till båstad.

Det mesta är ju dock bra då jag har blivit betydligt gladare & mår bättre psykiskt.

Jag tror att detta var mest bra för mig.

 

Vad har jag pysslat med medans jag inte bloggat då..

Well, jag tog mitt efterlängtade körkort, flyttade & umgicks med min kärlek & mina vänner.

I helgen så var jag & min Tim med min morbror på lergökarallyt. Lika roligt som vanligt.

Kollade runder på lite bilar & så.

Brandsta city släckers var där & vi fick se dem uppträda.

Nostalgiskt var det.

Var på kräftskiva hemma men stack senare till Båstad igen.

Något som är otroligt frustrerande är att vi inte har Wifi i huset. Får sitta här med min lilla usb sticka -.-'

För övrigt åker jag snart till Mallorca. Ska bli otroligt skönt att lämna Sverige & det är första gången jag åker flygplan. Pirrigt är det, men det är samtidigt spännande.

På fredag är det Våxtorps marknad & den ska tillbringas med Louise & Tim.<3

Sen har även jag & Tim 8 månader på fredag.

ÅÅH vad jag älskar honom.<3

Nej, nu kan jag inte lata mig här mer, dags för Filosofi läxan.

Uppdaterar mer ikväll om inte min kärlek kommer hit.

Puss.<3  


Presentation


Emma heter jag, kommer från Örkelljunga Skåne. Är 28 år & jobbar på Perköps åkeri. Här följer ni min resa genom livet.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards