Alla inlägg den 13 september 2013

Av Emma Lindahl Smith - 13 september 2013 10:15

Gomorron alla läsare.<3

Igår hände lite andra saker i planeringen (måste sluta planera innan jag får frispel) än vad som då var planerat :)

Stack hem till älskling & bakade som planerat, sen åt vi tacos!
Louise var med oxå :)

Sen kollade vi lite tv osv & sen åkte vi hem.

Älskling följde med oss hem & var där en liten stund.

Drack lite te och åt frusen banan :)

Kakan blev inte så bra, men den fick gå helt enkelt :)

Imorse så duschade jag & förde över filmen till datorn.

Sen var det direkt till Naturkunskapen.

Lika dryg som vanligt är den men jag får stå ut :)

Beställde skolfoton innan & billigaste paketet inklusive skolkatalog gick på 420 :-...

Undra just vad pappa ska säga när dom kommer hem i brevlådan.

Blir rättså mycket pengar jag är skyldig honom nu..

Efter denna lektionen har vi engelska & sen är det äntligen maat<3

Ska bli kycklinggryta med ingefära & chili + pasta..

Känner att det inte är världens godaste & funderar på Mr theo.

Kinamat<3

Tyvär räcker ju inte pengarna till..

Nu får jag nog lyssna lite noggrannare, uppdaterar mer i eftermidda.

Puss<3

Presentation


Emma heter jag, kommer från Örkelljunga Skåne. Är 28 år & jobbar på Perköps åkeri. Här följer ni min resa genom livet.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards