Alla inlägg den 17 september 2013

Av Emma Lindahl Smith - 17 september 2013 20:05

Gonatt läsare.

Idag när lektionerna slutade klockan tolv så skulle vi gå ut mot cyklarna ( Jag & Louise) så mötte jag min nästkusin Sarah!

Har inte träffat henne sedan.. Uhm.. Kommer inte ihåg när!

Vi pratade lite & senare blev det hemfärd :)

Väl hemma så tog jag tag i filosofi läxan (efter mycket om & men) & blev tillslut klar med den.

Efter det så kom världens bästa pojkvän hem till mig<3

Han stannade här ett tag & åkte senare till sin mamma :)

Gjorde lite mat senare.

Älskling kom sen igen efter att han lämnat Sebastian på fotbollsträning & mös lite :)

Jag kan inte merän säga att han är världsbäst som kommer hit. Han ställer upp så mycket för mig & gör mig verkligen till världens lyckligaste! Om det gick att förklara vad jag känner för honom & hur glad & hur mycket jag älskar honom, så skulle jag gjort det.<3

Hur som helst så kollar vi idol nu & jag försöker hålla på med svenskan samtidigt.

Skulle gått på gångbandet i 30min men så blir det nog inte :/

Har kollat lite på fitnessguru.se & funderar på om man ska köpa fettförbränningstabletter & sånt bra pulver.

Jag vet inte, har inte råd till det nu iheller..

Längtar tills jag kommer till Mallorca, jag har fri tillgång till gymmet 24/7 där.

Kommer äntligen kunna komma åt en crosstrainer, löpband & cyklarna!

Och, om jag tränar på morgonen (kommer antagligen gå upp cp tidigt) så kan jag med gott samvete dricka en drink eller två på kvällen :)

Hur som helst så är jag rätt trött så jag säger gonatt redan nu :)

Kommer inte bli fler inlägg ikväll :)

Sov sött alla läsare, puss<3

 

Av Emma Lindahl Smith - 17 september 2013 10:16

Hai läsare.

Har inte uppdaterat sen i lördags för jag har mått psykiskt kasst.

I lördags efter städningen så kom älskling hem från Malmö & han blev glatt överraskad över hur fint hans rum blivit.

Eftersom jag var trött så somnade vi rätt snabbt på kvällen.

I söndags stack vi till Väla, Mediamarkt & Ikea.

Jag fick köpt en raouter, en laddare till bilen så 2 stycken kan ladda sina mobiler samtidigt, en papperskorg, 2 par byxor & en fm-sändare till bilen så jag kan ha spotify.

Vi stack senare hem till hans mamma & åt kvällsmat & mös där ett tag.

Stack senare till huset & försökte fixa wifi i huset.

Det resulterade i en arg Emma & hemskt humör. 

Gick & la mig rätt tidigt, cirka halv 1.

Igår så gjorde jag 2 äppelkakor & gick sen till skolan för 1h journalistik.

Som vanligt stod bara läraren där & tjata & vi får lixom inte jobba själva.

Efter skolan så följde Louise med mig till vårdcentralen för att jag skulle ta en spruta.

Hemsk var tanten som tryckte in den jävlen..

Efter det så stack jag till Tims pappa & han tittade på raoutern & usbn & försökte fixa internet.

Stack senare till Willys & pantade.

Tillbaka hemma så gjorde jag mat & åt den snabbt.

Klockan 7 kom farmor, farfar & pappa för kvällsfika & för att titta på huset.

Dom blev lite imponerade & på köpte ska jag få en ny madrass, täcke & kuddar.

Farmor är så snäll & lagar mina favoritbyxor som gick sönder med :)

Under tiden de var där så kom Tims pappa hem till oss & fixade wifi till oss.

Verkligen supertack till både dig & din kompis som hjälpte oss!

När alla hade åkt hem så kollade jag facebook & fick se att min mamma i princip har hängt ut mig.

Alla hennes kompisar skrev att jag var taskig & ena med det tredje för att mamma inte fick följa med.

Om man inte känner till historien bakom vår relation så förstår jag mycket väl att man tar hennes parti & att jag är skurken.

Dock tycker jag att man ska ta reda på fakta, lyssna på båda historierna & senare ta ställning.

Efter att få sett vad de hade skrivit om mig så mår jag psykiskt dåligt.

Jag trycker ner mig själv & jag får verkligen kämpa denna gången för att inte göra illa mig själv.

Hade det inte varit för min underbara pappa, pojkvän & mina vänner så hade jag förstört mig själv.

Att må såhär psyskiskt dåligt som jag gör borde nog ingen människa få lov att göra.

Hur som helst så har jag bestämt mig för att sålänge mamma är hemma så tänker jag inte komma dit.

Jag sätter inte min fot i hennes närhet & hon är bortplockad på facebook.

Känns som en lättnad när allt det är gjort, även om det svider det som står skrivet på hennes sida.

Just nu har jag engelska, typ inte gjort ett bajs för jag mår så dåligt.

Nästa lektion är filosofi & det är inte direkt mycket bättre.

Efter det är det mat & sedan håla & sen slutligen svenska.

Efter skolan kommer älskling hem till mig, jag LÄNGTAR efter att få vara i hans famn & känna mig älskad.

Detta blev ett väääldiiigt långt inlägg & det ber jag om ursäkt för.

Skriver ikväll, puss!<3

Presentation


Emma heter jag, kommer från Örkelljunga Skåne. Är 28 år & jobbar på Perköps åkeri. Här följer ni min resa genom livet.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards