Alla inlägg den 19 september 2013

Av Emma Lindahl Smith - 19 september 2013 11:11

Hai läsare.

Passade Bella igår & det gick väldigt bra, även om hon bröt lite på finska.

Ska dit & jobba nästa vecka igen samma tid.

Stack senare hem till älskling & var där en stund.

Stack senare hem & däckade direkt.

Imorse skulle jag följt med Alexandra & Louise på powerwalk men jag var så död så jag gick inte upp ur sängen.

Har haft skitdåligt humör hela dagen & mått allmänt dåligt.

Orkar typ ingenting.

Efter skolan så ska jag hem & jobba.

Är inte taggad överhuvetaget & får hoppas att jag & pappa drar till jysk & handlar madrass, täcke & kuddar..

Har sovit nu en månad & en vecka på en säng som är lika hård som ett golv..

Jag funderar på hur jag ska göra denna helgen då jag egentligen inte vill vara hemma.

Jag vet inte riktigt vad jag vill, jag vet bara att jag just nu bara vill sova.

Är riktigt irriterad på allting.

Skriver sen igen & hoppas jag är på bättre humör då, puss.<3

Presentation


Emma heter jag, kommer från Örkelljunga Skåne. Är 28 år & jobbar på Perköps åkeri. Här följer ni min resa genom livet.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards