Alla inlägg den 23 september 2013

Av Emma Lindahl Smith - 23 september 2013 09:18

Gomorron läsare.<3

Igår så blev det inget av med fiske i helsingborg.

Istället drog jag & la familia till pannkaksladan i höganäs.

En stor besvikelse var det då maten tyvär var kall.

För övrigt var det en mysig upplevelse.

När vi gick ut till djuren fick jag mitt lilla ryck som vanligt & gjorde läten mot djuren.

När jag kom till åsnorna gjorde jag självklart åsneläten & då började dom prata med mig, stor skrattattack där.

Gick senare & spelade airhockey mot bror min.

Förlorade tyvär med 4-3..

Efter det drog vi hem & beställde sprit & smink från airshoppen :)

Kommer bli jättespännande, jag flyger ju om..... 3 dagar!

Ska försöka uppdatera bloggen så gott jag kan medans jag är där nere :)

Blev scouterna på kvällen där vi bakade dumlekagor :)

Drog sedan & tankade & hämtade senare upp min smurf i Eket :)

Lämnade henne i Östra Karup & stack sen hem.

Fixade till min säng så nu har jag madrass, nytt täcke & ny kudde :)

Älskling kom en liten stund & åkte rätt snabbt igen :/

Blir lika lycklig varje gång han kommer till mig<3

Somnade sedan gott & sovit bra hela natten.

Vaknade dock upp med världens smärta i ryggen, men den får jag väll leva med.

Nu på morgonen har jag druckit min första kopp te (Y)

Har hållt på lite med engelskan men kommer ingenvart :(

Har skrivit cirka 160 ord & det räcker ju inte för 4min tyvär..

Jag har bestämt mig för att försöka ta lite mer foton så min blogg blir lite intressantare.

Tappar läsare just nu så jag måste vara extremt booring när jag tjatar om mitt tråkiga liv :/

Iallafall.

Senare idag så ska jag & Louise powerwalka i cirka 1h.

Efter det ska jag duscha & sen blir det att spela in en film.

Nu ska jag kolla på Sune i Grekland tills Louise vaknar, med en stor kopp te såklart.

Puss sålänge!<3

Presentation


Emma heter jag, kommer från Örkelljunga Skåne. Är 28 år & jobbar på Perköps åkeri. Här följer ni min resa genom livet.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards