Alla inlägg den 3 maj 2018

Av Emma Lindahl Smith - 3 maj 2018 21:44

Hej läsare!
Igår var det jobb som stod på schemat. Efter jobb så åkte jag hem och duscha & fixade mig för att senare åka till pappa. Hos pappa blev det middag, grillad hjort & vildsvin! Så himla gott! Efter vi ätit så åkte vi ner till min bror & jag fick äntligen träffa lilla Alexia! Stor värme spred sig i kroppen när man fick träffa det lilla livet. Det blev att vi var där i 2h och sedan släppte jag av pappa innan hemfärd.
Idag fick jag gå upp tidigt för att tvätta sängkläder & sådant innan jobb. Sedan jobbade jag 12-14 (helt värdelöst) & åkte sedan till kontoret för att lämna material & så. Efter det så åkte jag till passionerat i Halmstad & hämtade ett paket & sedan bar det av till rusta för att köpa tvål, schampoo & balsam. Väl hemma så blev det plugg & gjorde sedan mat. Det fick bli köttbullar & makaroner då min fantasi är helt slut.. Kvällen avslutades med serie och nu ska jag försöka sova. Är så sjukt trött men ändå klarvaken konstigt nog..
Puss&kram

Presentation


Emma heter jag, kommer från Örkelljunga Skåne. Är 28 år & jobbar på Perköps åkeri. Här följer ni min resa genom livet.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards